شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

چرا پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تقدیم هیئت رییسه نمی شود؟

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 361111
پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد بیش از یک ماه است که در کمیسیون آموزش و تحقیقات معطل مانده است و هنوز تقدیم هیئت رییسه مجلس نشده است.
به گزارش جهان، بر اساس آنچه که یکی از اعضای کمیسیون آموزش به خبرنامه دانشجویان گفت: پرونده تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه آزاد در حال بررسی است.

بیش از یک ماه پیش فیاضی عضو دیگر کمیسیون آموزش از تقدیم این پرونده در کمتر از یک هفته به هیئت رییسه خبر داده بود، اما در حال حاضر با گذشت نزدیک به یک ماه هنوز وضعیت پرونده "در حال بررسی" عنوان شده است.

عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگویی در ۲۶ فروردین ماه با اشاره به پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، گفته بود: این پرونده عمدتا در مورد ریاست آقای جاسبی و دوره ریاست ایشان است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پاسخ به سوالی در رابطه با مسائل مهدی هاشمی رفسنجانی به واسطه حضور در مدیریت سابق دانشگاه آزاد گفت: طبیعتا حواشی سیاسی و فعالیت له و علیه کاندیدای خاص و هزینه از دانشگاه آزاد در انتخابات هم در این پرونده وجود دارد که پیش از ارائه به صحن علنی نمی شود در رابطه با آن ها صحبت کرد.

این انتظار از کمیسیون آموزش طبیعی است که همه تلاش خود را برای ارائه پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به صحن علنی مجلس انجام دهد تا عموم مردم در جریان این پرونده پرابهام قرار گیرند.

وجود مسائل گسترده مالی در دانشگاه آزاد حساسیت تحقیق از این نهاد را افزایش داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *