جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

طعنه مقام روس به آمریکا درباره اوکراین

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 359156
معاون نخست وزیر روسیه با طعنه به دولت آمریکا پیشنهاد کرد، به جای سیم خاردار و دوربین شکاری که برای «تقویت دموکراسی و حفظ وحدت اوکراین» لازم دارند، بهتر بود به مقامات کی‌یف تلسکوپ می‌دادید تا «دیدگاه‌های اروپا را بهتر ببینند»!
به گزارش جهان به نقل از فارس، خبرگزاری «نووستی» نوشت: "دمیتری راگوزین"، معاون نخست وزیر روسیه به مقامات آمریکایی پیشنهاد داد تا بجای تجهیزات مرزبانی به مقامات کی‌یف تلسکوپ بدهند تا آنها بتوانند «دیدگاه‌های اروپا را بهتر ببینند».

وی امروز در صفحه «تویتر» خود به خبر امروز رسانه‌ها در مورد اینکه "پنتاگون نظامیان اوکراینی را به تجهیزات مدرن مجهز کرده" اینگونه واکنش نشان داده و به طعنه نوشت: «دادن سیم خاردار قابل درک است، این تجهیزات برای تقویت دموکراسی و حفظ وحدت در اوکراین بسیار لازم است»، ولی دورین شکاری؟؟... بهتر بود بجای آن به آنها تلسکوپ می‌دادند تا بهتر بتوانند دیدگاه‌های کشورهای اروپایی را ببینند».

لازم به ذکر است که "استیو اورن" سخنگوی پنتاگون امروز اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا تامین مالی لازم برای خرید تجهیزات ویژه برای حفاظت از خطوط مرزی را در اختیار سرویس مرزبانی اوکراین قرار داده است.

به گفته وی، سفارت آمریکا در کی‌یف برای سرویس‌های مرزبانی اوکراین تجهیزات لازم، از جمله سنسورهای حرارتی، دوربین‌های قوی شکاری، سیم خاردار، باتری، تجهیزات مخابراتی مدرن، لوازم یدکی خوردو و دیگر تجهیزات ضروری برای تقویت محافظت از مرزها و تامین مطمئن امنیت این کشور را خریداری کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *