سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

حمایت توپخانه‌‌اسرائیل از تروریست‌های‌سوری

جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 358144
منابع خبری از حمایت توپخانه ای و هوایی رژیم صهیونیستی از گروه های مسلح در سوریه خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،پایگاه رای الیوم گزارش داد: گروه های مسلح طی هفته گذشته تلاش کردند که به جبهه القنیطره در جبهه درعا در جنوب سوریه برسند تا جبهه یکپارچه ای را تشکیل دهند.

این جبهه ساکت از مهمترین جبهه ها محسوب می شود به ویژه که افراد مسلح در این جبهه از نظر تسلیحاتی و آموزشی با نظارت اطلاعات آمریکا و عربستان سعودی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

رای الیوم نوشت: گروه های مسلح دو روز قبل مناطق جغرافیایی همجوار با رژیم اسرائیل را به کنترل خود درآوردند و میان ارتش سوریه و این گروه های مسلح در قنیطره درگیری هایی رخ داد که طی آن توپخانه رژیم اسرائیل به شکل متوالی و برای سه روز متوالی به کمک گروه های مسلح ضد ارتش سوریه آمد.

منابع آگاه اعلام کردند: هماهنگی قابل ملاحظه ای میان گروه های مسلح و ارتش رژیم صهیونیستی در طول مرزهای سوریه با فلسطین اشغالی برقرار است.

بر اساس گزارش های قبلی که به رای الیوم رسیده بود منابع وابسته به مخالفان سوری در استانبول از توافق میان آمریکا و اسرائیل با حمایت عربستان سعودی برای حمایت این جبهه از عملیات علیه ارتش سوریه خبر داده بودند و به موجب این توافق رژیم اسرائیل ملزم به حمایت هوایی از این منطقه در برابر حملات هوایی جنگنده های ارتش سوریه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *