سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

سرکرده تروریست‌های درعا کشته شد

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 360482
ارتش سوریه در ادامه نبرد با گروه های مسلح و تروریست امروز (پنجشنبه) با انجام عملیاتی، سرکرده یکی از گروه‌های تروریستی را به هلاکت رساند.
به گزارش جهان؛ العالم از سوریه خبر داد که "محمد توفیق المسالمه" سرکرده عملیاتی گروه تروریستی موسوم به "فوج الفرسان" وابسته به ارتش آزاد، در درگیری های محله المنشیه در درعا به هلاکت رسید.
 
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز اعلام کرد که ارتش این کشور، تحرکات تروریست ها را برای نفوذ به یکی از مناطق نظامی اطراف شهرک نوی در ریف درعا ناکام گذاشت و یک خودرو حامل 10 تن از آنان را در حومه شهرک هدف قرار داد که در اثر آن تعدادی از آنها کشته و زخمی شدند.
 
یک منبع نظامی سوری هم خاطرنشان کرد که یک واحد از نیروهای ارتش، تعدادی از تروریست ها را در شهرک های جیزه، بصری الشام و معربه به هلاکت رساند و یک واحد دیگر ارتش سوریه هم با هدف قرار دادن قرارگاه های تروریست ها در اطراف مدرسه الیرموک و نزدیکی ساختمان پست و بیمارستان و باشگاه ورزشی درعا تعدادی از افراد مسلح را به هلاکت رساند و یا مجروح کرد.
 
در ریف حمص نیز ارتش سوریه تحرکات یک گروه از تروریست ها برای ورود به روستای مهین را ناکام گذاشت و اعضای این گروه را از پای در آورد.
 
در حلب نیز ارتش خسارات سنگینی به تروریست ها وارد آورد و تعداد زیادی از آنان را به هلاکت رساند و مهمات آنان را از بین برد.
 
خبرنگار العالم همچنین خبر داد که در روستای بطیش در حماه و نیز تل صهد تعدادی از تروریست ها به دست نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.
 
اما در شهر قامشلی در ریف حسکه نیز 30 تن از تروریست ها سلاح خود را تحویل دادند و تسلیم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *