جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تعرفه‌ خدمات بیمارستانی افزایش می‌یابد

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 357572
رئیس سازمان تامین اجتماعی از افزایش تعرفه‌های خدمات بیمارستانی در سال جاری خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدتقی نوربخش عصر امروز در حاشیه نخستین کنفرانس بین‌المللی سلامت نیروی کار در سمنان به همراه واعظ مهدوی مشاور معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان از مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر بازدید کرد.
 
در این بازدید، رئیس مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی کوثر در خصوص وضع آن مرکز و تعداد مراجعان و خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و هزینه‌های این‌گونه بیماران توضیحاتی ارائه کرد.
 
رئیس سازمان تامین اجتماعی در ادامه به افزایش تعرفه‌های خدمات بیمارستانی اشاره کرد و افزود: در سال 93 همه هزینه‌های هتلینگ، تجهیزات مصرفی بیمار، دارو و هزینه‌های پرسنلی بر اساس تعرفه-های جدید پرداخت می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز ابراز امیدواری کرد با تغییر تعرفه‌ها و پرداخت بخش عمده‌ای از هزینه‌های بیمه‌شدگان شاهد ارتقای بیشتر خدمات باشیم.
 
بخش عمده مراجعان به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان را بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تشکیل می‌دهد.
 
نشست افتتاحیه این کنفرانس با شرکت پنج تن از مدیران سازمان جهانی بهداشت (WHO) و نیز دیدار این مدیران با استاندار سمنان در این استان برگزار شد و نشست‌های تخصصی این کنفرانس از امروز (دوشنبه) در سمنان آغاز شده است.
 
این کنفرانس به مدت سه روز در سمنان ادامه دارد و نمایندگان 30 کشور در آن حضور دارند و در پایان سندی به نام سند «سمنان» برای ارائه به سازمان جهانی بهداشت تهیه و تدوین می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *