يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش عارف به انتخاباتی بودن سفرهایش

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 357526
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه سفرهای استانی اخیر بنده ربطی به انتخابات مجلس ندارد خاطرنشان کرد: هدف از این سفرها افتتاح دفاتر بنیاد امید ایرانیان است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس بنیاد امید ایرانیان در حاشیه مراسم روز معلم که در دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد، با اشاره به پیشنهاد منتجب‌نیا مبنی بر تشکیل جبهه واحد اصلاح‌طلبان اظهار داشت: ما به دنبال راهکاری برای تشکیل یک جبهه واحد هستیم، اما اینکه این سازوکار چگونه باشد بحث کردن درباره آن زود است و در آینده اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا با ریش‌سفیدان اصولگرا و معتدل‌تر ائتلاف خواهد کرد بیان داشت: من این مسئله را مطرح کرده‌ام و راهبردی را برای ائتلاف بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اعلام خواهم کرد. همچنین از پیشنهاد منتجب‌نیا استقبال می‌کنیم.

وی افزود: هر عزیزی نظر خود را می‌گوید اما انشاءالله ما بتوانیم به یک جمع‌بندی برسیم.

عارف در ادامه با بیان اینکه سفرهای استانی اخیر بنده ربطی به انتخابات ندارد خاطرنشان کرد: هدف از این سفرها افتتاح دفاتر بنیاد امید ایرانیان است و از آنجا که من علاقه خاصی به دانشجویان دارم سعی می‌کنم در هر استان جلسه‌ای با دانشجویان داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آرره بابا اینا کی دغدغه پست و مقام داشتن آخه؟