يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

جزئیات برنامه های عارف از زبان ابطحی

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 346393
محمدعلی ابطحی در آخرین یادداشت فیس بوکی خود از ملاقاتش با محمدرضا عارف و تصمیمات جدید وی برای ورود به انتخابات مجلس دهم خبر داده است.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، محمدعلی ابطحی رییس دفتر رئیس دولت اصلاحات در آخرین یادداشت خود در شبکه اجتماعی فیس بوک با اشاره با دیدارش با محمد رضا عارف، نوشت:


« عصری رفتم دیدن دکتر عارف. بعد از ماجرای انتخابات، احترام ویژه ای برای دکتر عارف قائلم. با همه بی معرفتی‌ های بعد انتخابات، همچنان پر امید و با روحیه استوار، به فکر مردم و آینده اصلاحات بود. از تصمیمات جدیدش برای انتخابات مجلس صحبت می‌کرد و ایده‌های خوبش. کاملا برای ورود فراگیر و سراسری در انتخابات مجلس برنامه ریزی کرده است. خیلی افسوس خوردم که چرا اطرافیان دکتر عارف، به رسانه و افکار عمومی و دنیای مجازی اهمیت لازم نمی دهند.
کلا نشست و برخاست با دکتر عارف، همیشه برایم مفید بوده است. ذهنش منظم و دانشگاهی و دانشمندانه است. اخر جلسه هم با موبایلم سلفی عکس گرفتیم.»

شایان ذکر است،هم اکنون از عارف به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران نام برده می‌شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به جناب عارف ارادت داشتم ولی با این دیدار دیگه....