جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

تلاش استاندار برای ابقاء امام جمعه زابل

دستور به تهیه تومار و جمع آوری اجباری امضاء!
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 357294
استاندار سستان و بلوچستان با تعریف و تمجید بسیار از امام جمعه زابل دستور به جمع آوری امضاء برای توماری در حمایت از این امام جمعه و پیگیری از طریق شورای سیاست گزاری ائمه جمعه جهت ابقا و ماندن تا پایان رفع مشکلات سیستان شدند و این را از فرمانداران نیز خواستند نسبت به این امر کوتاهی نکنند.
به گزارش جهان، تفتان نیوز نوشت:

شب گذشته، جلسه ای که با موضوع تشریح و هم اندیشی نتایج و مصوبات سفر ریاست جمهوری به منطقه با حضور علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، نخبگان، فرهیختگان، روحانیون، اساتید و روسای دانشگاهها، معتمدین و مسئولین منطقه سیستان در شهر زابل برگزار شد با حواشی جالبی همراه بود و به جمع آوری اجباری امضاء برای ابقای امام جمعه فعلی زابل ختم شد که در اامه می خوانید:

- پس از خیر مقدم ناظری فرماندار شهرستان زابل، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، امام جمعه زابل تقاضاهای مردم از دولت تدبیر و امید را مطرح کرد و خواستار وحدت و سکوت در مقابل اتفاقات اخیر در استان شد.

- امام جمعه زابل از منتقدین استاندار سیستان و بلوچستان و دولت تدبیر و امید درخواست کرد اجازه دهند روند خدمات که آینده ی روشنی را درپی دارد انجام گیرد!

- حجت الاسلام طباطبایی همچنین در ادامه با اشاره به انتقال و خداحافظی از منصب امامت جمعه زابل فرصت را غنیمت شمرد و با بیان جملات اصلی و حلالیت طلبیدن و به یاد مردم سیستان بودن و ... احساسات جمع را برانگیخت .

- مولوی عبدالرشید شه بخش، امام جمعه اهل سنت زابل و خانم دکتر عالی از نمایندگان مردم سیستان در مجلس از ایشان تقاضای ماندن نمودن.

- در ادامه علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان قبل از اعلام برنامه های دولت با تعریف و تمجید بسیار از امام جمعه زابل دستور به جمع آوری امضاء و پیگیری از طریق شورای سیاست گزاری ائمه جمعه جهت ابقا و ماندن تا پایان رفع مشکلات سیستان شد و این را از فرمانداران نیز خواست نسبت به این امر کوتاهی نکنند .

- نکته قابل تأمل شیوه جمع آوری امضاء از حاضرین در جلسه بود که بصورت اجباری و در عمل انجام شده قرار دادن افراد و بصورت حضوری انجام گرفت و کسی نمی توانست امضاء نکند!

- بسیاری از افراد از این حرکت برنامه ریزی شده دلخور شدند و آن را دور از شأن جلسه می دانستند .

به گزارش تفتان، از زمانی که موضوع جابجایی حجت الاسلام طباطبایی از امامت جمعه زابل مطرح شده است یکی از مسئولان مهم شهرستان که رابطه ای نزدیک با وی دارد با سوء استفاده از موقعیت شغلی در جمع های مختلف به جمع آوری تومار و امضاء برای ابقای حجت الاسلام طباطبایی اقدام می کند .

گفته می شود تدابیر غیرکارشناسانه این مسئول در منطقه که مسئولیت مهمی را نیز بر عهده دارد موجبات ناامیدی مردم و بالاخص جوانان و دلسوزان نظام شده است و یکی از دلایل تلاشهای نامبرده برای ابقای حجت الاسلام طباطبایی این است که این مقام مسئول بهترین گزینه برای رسیدن به اهداف و برنامه هایش در منطقه و به احتمال زیاد کاندیدا شدن برای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه سیستان است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اتفاقا خوب ميشه عوض شود چكار براي سيستانيها كرده اوضاع اننجا وخيم است.