شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

علی دایی: به آنچه خواستیم رسیدیم

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 354379
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اظهاررضایت ازبازیکنانش گفت : ما در برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان به آنچه که می خواستیم رسیدیم .
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درجریان هفته پایانی مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران دراهواز با یک گل تیم استقلال خوزستان راشکست داد ونایب قهرمان این رقابتها شد.

علی دایی که درخاتمه این مسابقه با خبرنگاران گفت وگو می کرد ، اظهارداشت : حق ما دراین بازی بیش ازیک گل بود، با اینحال از شاگردان خود که تلاش کردند وبرنده این دیدارشدند تشکرمی کنم .

وی اضافه کرد : من دراینجا قهرمانی فولاد را به آقای فرکی ،دیگراعضا کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان وبازیکنان آن تبریک می گویم زیرا این قهرمانی حاصل کادرفنی خوب ،بازیکنان پرتلاش وبخصوص مدیریت خوب وقوی باشگاه فولاد خوزستان است که پشت سراین مجموعه بود ، بطوری که آنان هم درمسابقات داخلی وهم آسیایی خوب ظاهرشدند.

دایی گفت : امیدوارم روزی برسد که شاهد مدیریتهای این چنین دربیشتر تیمها باشیم .

وی اظهارداشت : ما امسال نتوانستیم به قهرمانی برسیم اما به هدفمان که کسب سهمیه است نایل شدیم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : من امسال از دوران بازیگری تا مربیگری بدترین سال فوتبالی خودرا سپری کردم زیرا تحت فشار زیاد بودیم ، زیرا ازیک طرف در بحران مدیریت بودیم واز طرف دیگر شاهد مصاحبه های مختلف علیه خود وتیم بودیم .

وی گفت : دراین اواخرهم شاهد درج سندهایی در سایتها بودیم که بهیچوجه مطالب عنوان شده درست نبود وتنها برای تضعیف تیم صورت گرفت .

دایی درادامه به هزینه های این باشگاه اشاره کرد وگفت : هزینه های ما امسال نسبت به فصل گذشته حدود ۳۰ درصد کمتربوده است و آنچه را می گویند صحت ندارد.

ازدایی سوال شد قرارداد شما با تیم پرسپولیس چندساله است .؟

وی پاسخ داد قرارداد من با پرسپولیس سه ساله است وخوشحال هستم که دراولین سال موفق شدیم به هدفی که داریم یعنی کسب سهمیم نایل شویم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *