جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

پورحیدری:مسیر فعلی تیم ملی اشتباه است

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 354023
مدیرفنی استقلال با بیان این که تیمش فولاد را "حرفه‌ای" برده است می‌گوید نمایندگان آسیایی با جدایی ملی‌پوشان خود شانس بسیار اندکی برای صعود خواهند داشت.
به گزارش جهان، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار استقلال و فولاد که با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید، عنوان کرد: بازیکنان استقلال به این درک رسیدند که شرایط این تیم خیلی حساس است. آنها بازی بسیار خوبی را برابر فولاد ارائه دادند و این نشان‌دهنده آنالیز خوبی بود که کادرفنی از فولاد داشت. بازی پر برخورد دو تیم گواه سختی بازی بود. فکر می‌کنم استقلال حرفه‌ای بازی کرد و مستحق برد بود. درست است که فولاد بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما بازیکنان ما همه روزنه‌ها را بسته بودند و همان طور که الجزیره را منطقی بردند، فولاد را هم با هوش خودشان شکست دادند.

او در پاسخ به این سوال که نبود تیموریان در بازی بعدی استقلال برابر تراکتورسازی چه تاثیری می‌تواند داشته باشد، اظهار کرد: به هر حال بازی‌هایی داشته‌ایم که تیموریان در آن حاضر نبوده است و جانشینانش همه تلاششان را برای پیروزی کرده‌اند. شرایط ما جوری است که کار گروهی در آن موثر است. می‌توانیم با کار گروهی این خلا را پر کنیم و موفق باشیم. وقتی بختیار رحمانی از زمین اخراج شد، کاملا مشخص بود که یکی از بازیکنان ما هم اخراج می‌شود. من همان زمان با آقای امیری که در اهواز بود، زنگ زدم و گفتم که به تیموریان اطلاع دهد که فغانی روی او در این دقایق حساس‌تر می‌شود و بهتر است مواظب باشد که اخراج نشود. به نظرم اخراج تیموریان کمی سخت‌گیرانه بود.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی برای تیمش قائل است، اظهار کرد: با شرایط پیش آمده، چهار تیم هستند که شانس قهرمانی دارند که یکی از آنها استقلال است. باید تراکتورسازی را ببریم و ببینیم که چقدر شانس داریم. باید نتایج دیگر هم به سود ما رخ دهد و ان‌شاءالله دست‌کم سهمیه را کسب کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره درخشش سیدمهدی رحمتی در بازی با الجزیره و فولاد و این که این دروازه‌بان مدت کوتاهی در افت به سر می‌برد، اظهار کرد: رحمتی یکی از بهترین‌های تاریخ دروازه‌بانی ایران است که چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی همیشه تاثیرگذار بوده است. او در بازی با الریان کمی تمرکزش را از دست داد وگرنه همیشه موثر بازی می‌کند. تا وقتی که فوتبال بازی می‌کردم و یا مربیگری می‌کردم تنها یکی، دو نفر را مثل او دیدم. شاید دلیل افت کوتاه مدت او مسائل تیم ملی بوده است و ان‌شاءالله مشکل هم حل می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که تیمش برای بازی‌های آسیایی با توجه به حضور تیم ملی در اردوی آماده‌سازی چه برنامه‌ای دارد، بیان کرد: شرایطی که در آسیا برای نمایندگان ایران اتفاق افتاده، به گونه‌ای است که جز فولاد مابقی تیم‌ها کارشان به هفته‌ آخر می‌کشد. اگر قرار باشد بدون ملی‌پوشان در این رقابت‌ها حاضر شوند، به نظر من شانس شان بسیار اندک خواهد بود. استقلال هم الان هم با کمبود بازیکن مواجه است و اگر قرار باشد چند نفر هم از آن بروند بسیار کارش سخت‌تر می‌شود. من فکر نمی‌کنم که اگر این بازیکنان را از ما نگیرند دنیا زیر و رو شود. مسیر فعلی ما اشتباه است.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به سوالی درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس و روند آن گفت: به هر حال من از چیزهایی اطلاع دارم. این سری کارهای جدی‌تری صورت گرفته است و بعد از این که یک ضرب‌الاجل تعیین کردند، خودشان متوجه شدند که کار به این راحتی‌ها هم نیست. به هر حال حسابرسی ما را انجام می‌دهند و فکر نمی‌کنم که کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشند. خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس کار ساده ای نیست و این وضعیت فعلی کمی دو باشگاه را در بلاتکلیفی برده است. بازیکنان نمی‌دانند فصل بعد باید با چه کسی قرارداد ببندند و یا اصلا چه اتفاقی برایشان می افتد. امیدوارم هر اتفاقی می افتد در نهایت به نفع این دو باشگاه باشد؛ چرا که حساسیت مردم روی این دو تیم بسیار زیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *