دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

یک هزار تومانی هم از پرسپولیس نگرفته‌ام

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 353767
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز تاسف برای وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما، گفت: وزارت ورزش بدون آنکه میزان دریافتی بازیکنان و مسئولان تیم پرسپولیس را بررسی کند، علیه آنها سندسازی کرد و این لیست سطحی و خنده‌دار از تلویزیون هم پخش شد.
به گزارش جهان، محمد پنجعلی در گفتگو با مهر، در خصوص لیست قراردادهای منتشر شده بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس و همچنین دریافت ۱۵۰ میلیون تومانی خودش از باشگاه اظهار کرد: همین بحث دوشنبه شب در برنامه نود شکل گرفت. شاید به یک پنجعلی دیگر و به قول عادل فردوسی پور به "بابا پنجعلی" پول داده‌اند! من هنوز یک هزار تومانی از باشگاه پرسپولیس نگرفته‌ام.

وی افزود: چرا وزارت ورزش شفاف همه چیز را نمی‌گوید. هر چند وقت یکبار یک فهرستی را علیه پرسپولیس درست می‌کنند. الان فقط یک مشت چِک‌های بی محل دست بازیکنان است که آنها هم این چِک‌ها را خرج کرده‌اند. یکسری اتومبیل هم به بازیکنان داده‌اند که نه سند دارد و نه پلاک. متاسفانه وزارت ورزش این موارد را هم در پرداختی بازیکنان محسوب کرده در حالی که صاحب هیچ کدام از آنها بازیکنان نیستند.

سرپرست پرسپولیس تاکید کرد: این برخورد از یک ارگان دولتی قشنگ نیست. وزارت ورزش دنبال سوء استفاده است. نکته جالب هم این است که مدیر باشگاه پرسپولیس (علی پروین) نماینده وزارت ورزش محسوب می‌شود.

پنجعلی در ادامه مجددا به اتومبیل‌های بدون سند و پلاک بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: رویانیان (مدیرعامل پیشین پرسپولیس) هم بد کاری کرد. او به بازیکنان اتومبیل‌هایی داد که سند نداشت. حالا وزارت ورزش این اتومبیل‌ها را پای بازیکنان نوشته است.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت این اقدامات وزارت ورزش نشان می‌دهد که نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود. خادم (نماینده وزارت ورزش در امر خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال) از یکطرف می‌گوید نمی‌خواهد در هفته‌های پایانی صحبتی کند که آرامش پرسپولیس بر هم بخورد ولی این اقدامات از کجا آب می‌خورد؟ این قراردادهای محرمانه که ۹۰ درصد آن کذب است از کجا آمده؟!

سرپرست پرسپولیس تصریح کرد: وزارت ورزش بدون اینکه ما را بخواهد، یکطرفه به قاضی رفته‌ و علیه ما سندسازی کرده‌ است. وزارت ورزش پولی را که نداده حساب کرده است. این اقدام جای تاسف دارد. عجیب‌تر اینکه این لیست سطحی و خنده دار بدون آنکه بررسی شود، از صدا و سیما هم پخش شد. اگر مسئولان بلندپایه ما اینگونه رفتار می‌کنند پس وای به حال سایرین.

پنجعلی در پایان درباره اینکه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس چه اقدامی انجام خواهند داد، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. باید سر تمرین برویم و ببینیم چه پیش می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *