چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۳

روحانی در جشن نوروز با نواز شریف دیدار نکند

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 351547
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دنبال شهادت یک تن از مرزبانان ایرانی در خاک کشور پاکستان، رئیس‌جمهور ایران نباید در سفر به افغانستان برای شرکت در جشن نوروز با نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان ملاقات کند.
به گزارش جهان منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار کرد: مطلع شدیم که یکی از مرزبانان ربوده شده در مرز ایران ــ پاکستان به‌دست گروه‌های تندرو به شهادت رسیده و انتظار داریم دولت و وزارت خارجه کشور واکنشی قاطع در مقابل این جنایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت پاکستان مقصر اصلی این حادثه است، افزود: ما کشور عربستان را نیز در این حادثه دخیل می‌دانیم، چرا که با دلارهای سعودی این گروه‌های تکفیری مورد حمایت قرار می‌گیرند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور علاوه بر ملاقات نکردن با نواز شریف باید اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به مسئولان پاکستان اعلام کند تا جلوی چنین اقدامات جنایت‌کارانه گرفته شود وگرنه شاهد تداوم این اقدامات مذبوحانه خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید با این حرام زاده ها با زبان گلوگه صحبت کرد.
پاکستان را باید به خاک و خون کشید
محمد
اصلا نرود
حامد
من از وزیر اطلاعات سوال می کنم که آیا آن مرزبان شهید به اندزه آن فرزند معنوی شما ارزش نداشت ؟