جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

برداشتن محدودیت تردد از جاده های کشور

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 351546
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک جاده‌ای در تمامی مسیرهای بین شهری روان و در عین حال پرحجم گزارش شده است، گفت: امروز در هیچ یک از محورهای بین شهری محدودیت تردد اعمال نشده است.
به گزارش جهان سرهنگ محمدحسین حمیدی درگفت‌وگو تسنیم در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح روز پنجم فروردین اظهار داشت: برابر آخرین اخبار دریافتی کلیه محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ترافیک جاده‌ای در تمامی مسیرهای بین شهری روان و در عین حال پرحجم گزارش شده است، افزود: با توجه به روان بودن بار ترافیکی در هر دو مسیر رفت و برگشت در محورهای مواصلاتی کشور، امروز در هیچ یک از محورهای بین شهری محدودیت تردد اعمال نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: تنها محورهای شمشک به دیزین، شهداد به نهبندان و قم به گرمسار در استان سمنان مسدود هستند و دیگر محورهای کشور باز بوده و تردد به صورت عادی در آن‌ها در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *