جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واکنش مدیرمسئول آرمان به توقیف ۹دی

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 350740
مدیرمسئول روزنامه آرمان روابط عمومی از مخالفت خود با توقیف نشریات گفت و تاکید کرد که مسئولان نباید نگاه تبعیض‌آمیز به رسانه‌های کشور داشته باشند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجتبی عبداللهی، مدیرمسئول روزنامه آرمان روابط عمومی در گفت‌وگویی در مورد توقیف هفته نامه ۹دی گفت: من شخصا با توقیف رسانه‌ها مخالف هستم و معتقدم اگر خطایی صورت می‌گیرد باید با نویسنده و نهایتا با مدیرمسئول برخورد شود.

وی ادامه داد: توقیف یک نشریه فضای رسانه‌ای کشور را از حالت عادی و تعادل خارج می‌کند و این مهم نیست که رسانه‌توقیف شده اصلاح طلب باشد یا اصولگرا.

مدیرمسئول روزنامه آرمان افزود: به عقیده من تنها زمانی می‌توان با نشریات برخورد کرد که دو اصل «حفظ منافع ملی» و «احکام اسلامی» را رعایت نکرده باشند. اینها خط قرمز است و نمی‌توان از این خطاها چشم‌پوشی کرد. اساس انقلاب ما برای احیای دین اسلام بود.

وی در مورد عملکرد هیئت نظارت برخلاف نظرات رئیس جمهور گفت: نمیتوانم بگویم برخورد صورت گرفته با ۹دی دولتی بوده یا خیر، چرا که ترکیب هیئت نظارت را نمی‌دانم و از دستگاه قضا مجلس و جاهای دیگر هم عضو این هیئت هستند.

عبداللهی تاکید کرد: مجموعه ای که من میشناسم و در هیئت دولت هستند، همگی در صحبت‌های خود بارها با برخوردهای این‌چنینی مخالفت کردند و بعید است که با این عمل موافق باشند.

وی افزود: زمانی که رئیس دولت و وزیر ارشاد با توقیف مخالفت می‌کنند و هیئت نظارت اینچنین تصمیمی را می‌گیرد، دولت باید پاسخگو باشد.

مدیرمسئول روزنامه آرمان از برخورد تبعیض آمیز دولت با رسانه‌ها گلایه کرد و گفت: هیچ دولتی نباید نگاه تبعیض‌آمیز به رسانه ها داشته این تبعیض‌ها دست و پای مطبوعات را می‌بندد و سبب می‌شود که مطالب مفید منتشر نشود.

وی در پایان گفت: مهمترین عامل در پیشبرد اهداف دولت مطالب رسانه‌ها است چه حمایت و چه نقد و دولت باید از این فرصت استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *