يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۷

صدای اعتراض مطهری هم بلند شد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 350354
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تایید اعتراض به دیدار ˈکاترین اشتونˈ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با برخی افراد، گفت: ما نیز نباید با برخی اقدامات به بیگانگان برای دخالت در امور داخلی کشورمان بهانه بدهیم.
 به گزارش جهان به نقل از ایرنا، علی مطهری درگفت وگویی با بیان اینکه اصل تذکر و اعتراض به دیدار اشتون با برخی از افراد بصورت مخفیانه «درست» است، افزود: البته من همیشه به رفتارهایی که با منتقدان می شود، اعتراض کرده ام، اما واقعا نوع رفتار مسوولان اتحادیه اروپایی را نیز نمی پذیرم که بخواهند وضعیت حقوق بشر ما را ارزیابی کنند. وی ادامه داد: همانطوری که آنها اجازه نمی دهند ما در کشورشان همین کاری را که با ما کرده اند، انجام دهیم و با مخالفان آنها صحبت کنیم، پس باید بدانند که رفتار آنها نیز بسیار نادرست بوده است.

مطهری خاطر نشان کرد: درست است که غربی ها در زمینه حقوق بشر مجرم هستند و آنها به خوبی حقوق ملت ها را رعایت نمی کنند، اما برخی اقدام ها به بیگانگان برای فشار به کشور ما بهانه می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وای وای وای جانم نکنه شما یک وقت خودتون رو عصبانی کنید به نظرم میگفتید تقصیر دولت قبلیه بهتر نبود؟؟؟
سرباز ولایت 2
چه عجب !!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
مگر مطهری در ایران است او فقط ماموریت داشت علیه دولت قبل حرف بزند جرات نمی کند با دار دسته ه...در بیافتد
گل گفتی-ایشون چرا درباره سبد کالا و گسیل افراد غیرفرهنگی و مریض که به ادیان توهین میکنن و... سکوت کردن و سلیقه ای رفتار میکنن جای پدرش خالی
سرور
وای ترا بخدا بس کن... اتحادیه اروپا را نابود کردی...
علیرضا آتوت
احتمالا حواسش نبوده که داره از دولت انتقاد میکنه وگرنه ایشون فقط به کارهای احمدی نژاد انتقاد میکنه و درمقابل معتدلان! هر کاری که بکنند با یک ژست مصلحت اندیشانه سکوت میکنه
رضا
مقصر اصلی دولت قبلی است !!!....