شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۱۰

کمر مفتی اعظم سعودی شکست

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 350320
مفتی اعظم سعودی بر اثر زمین خوردن و شکستی از ناحیه کمر در یکی از بیمارستانهای عربستان بستری شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، منابع عربستان گزارش دادند که مفتی کل عربستان سعودی روز شنبه ۲۴ اسفندماه در بیمارستان نیروهای امنیتی این کشور بستری شده است.

براساس این گزارش، عبدالعزیز آل‌الشیخ به علت زمین خوردن در خانه دچار شکستی در ناحیه کمر شده و پس از انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

مفتی اعظم سعودی و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین(ع) و شیعیان دارد از نسل محمدبن عبدالوهاب موسس وهابیت است و پس از بن باز متصدی این منصب شده و نابینایی‌اش از جمله ویژگی‌هایست که از همان ابتدا جلب توجه می‌کند.

یکی از اطرافیان نزدیک آل‌شیخ اعلام کرده که مشکل حادی برای مفتی اعظم پیش نیامده و درحال حاضر اوضاع جسمانی وی مساعد اعلام شده است.

این مفتی وهابی که در حال حاضر در حکومت عربستان از جایگاه وزارت برخوردار است در سال ۱۳۶۲ق در شهر مکه به دنیا آمده و فرزندش در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار کرد. وی یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي بشيري
كمرش شكست چون كمر دين را با فتواهاي خنده دار و غير الهي شكستند كمرش را خدا شكست
لعنت بر ال سعود
محمد
خداوند به حق مظلوميت ائمه شيعه و به حق ابي عبدالله الحسين ع اين دشمن خدا و رسول و همه قاتلين و دوستان قاتلين ائمه هدي را در دنيا و آخرت معذب و مخذول بگرداند. انشااله
خداروشکر،الحمدالله
Canada
قدیمها با یزید و معاویه رفیق بوده.
ای کاش کمرش نصف شده بود
حیف زمین که این روش راه بره
عادل فرحانیان
انشائ الله که به درک واصل شود
حامد
Iran, Islamic Republic of
لعن علی عدوک یا علی
ان شا اللله به درک واصل شه
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا ورسولش بر وهابیون ال سعود