جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

سرسپردگی‌یک‌خودفروخته‌به‌صهیونیست‌ها

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 349363
"علیرضا نوری زاده" از عناصر شناخته شده ضدانقلاب است که در پوشش کار رسانه ای، مأموریت تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی را انجام می دهد.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، نامبرده پس از جذب شدن توسط سرویس جاسوسی انگلیس(MI۶) بخش ویژه ای از فعالیت های خود را به توجیه سیاست های استعماری غرب در رسانه های مکتوب و تصویری معطوف نمود.

وی که به زبان های انگلیسی و عربی نیز مسلط است، علاوه بر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، گاه گاه در رسانه هایی همچون الجزیره، بی بی سی، العربیه و... حضور می یابد و با هدایت سرویس امنیتی انگلیس، منویات آنان را تبلیغ می کند.

نوری زاده پس از خوشخدمتی به MI۶، مجوز راه اندازی یک تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان را در پایتخت انگلیس -لندن- دریافت کرد.

وی که از رهگذر همکاری با شبکه العربیه (وابسته به آل سعود) و حمایت از گروهک تجزیه طلب "الأحوازیه" مورد عنایت دربار عربستان نیز قرار گرفته بود، با مساعدت مالی آنان تلویزیون «ایران فردا» را افتتاح نمود و بنا به خواست پشتیبانان خود، آن را به بلندگویی برای "تبلیغ علیه ایران اسلامی" ، "تقدیر از فتنه گران و براندازان" ، "ترویج وهابیت و بهائیت" ، "تقویت صهیونیسم" ، "تضعیف جبهه مقاومت" و... بدل ساخت.

علیرضا نوری زاده از حامیان سرسخت به رسمیت شناخته شدن دولت جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی از جانب امت اسلامی است و همواره گفتمان مقاومت را تخطئه می کند.


وی گروه های جهادی همچون حزب الله، جهاد اسلامی و حماس را آماج حملات شدید تبلیغاتی قرار می دهد و از رهبران مقاومت با ادبیاتی موهن یاد می کند. این در حالی است که تجلیل از فرماندهان جنایت پیشه ارتش صهیونیستی و سیاستمداران بدنام اسرائیل جزء برنامه های ثابت اوست.

نوری زاده همچنین با دامن زدن به سناریوهای ساختگی، سیاست های جمهوری اسلامی ایران را -به عنوان اصلی ترین حامی جریان مقاومت- به چالش می کشد و می کوشد چنین القا کند که اسرائیل حریف قدرتمندی است و مسلمانان یارای غلبه بر این رژیم را ندارند.

پیشنهاد می کنیم فایل ویدیویی پایین را ملاحظه بفرمایید تا میزان سرسپردگی مدیر تلویزیون ماهواره ای ایران فردا به رژیم غاصب صهیونیستی را دریابید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *