سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۵

احساس‌غرور اپوزیسیون ازموشک‌های ایران

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب: 231903
«من وقتی این تمرین ها و این رزمایش ها را از تلویزیون جمهوری اسلامی می بینم، احساس غرور می کنم، به این معنی که جوانان ایرانی با دستان خالی و تحریم ها توانسته اند این موشک ها را بسازند»
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" روزنامه نگار و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) سه شنبه 13 تیر ماه (July.03) در برنامه سیاسی خود رزمایش پیامبر اعظم7 از سوی سپاه پاسداران را غرور آمیز خواند.
نوری زاده گفت: «سپاه پاسداران دوباره رزمایش برگزار کرده و موشک های خودش را آزمایش کرده است. من وقتی این تمرین ها و این رزمایش ها را از تلویزیون جمهوری اسلامی می بینم، احساس غرور می کنم»

وی تاکید کرد: «جوانان ایرانی با دستان خالی و تحریم ها توانسته اند این موشک ها را بسازند، فشار ها و محاصره ها باعث شده است این فرزندان ایران استعداد ها و قابلیت های خودشان را نشان بدهند.»
نوری زاده افزود: «این جوانان با دستان خالی و با مشکلاتی از قبیل نبودن قطعات و تکه های تجهیزات نظامی توانسته اند موشک های مختلفی را تولید کنند، اما نباید خیلی آشکارا این رزمایش ها برگزار شود، چرا که احتمال می رود رمز موشک ها و امنیت سیستم های آن ها به دست دشمنان بیفتد و شلیک آن ها در مواقع نیاز دچار مشکل شود.»

گفتنی است اعتراف نوری زاده به توانمندی های جوانان و دانشمندان ایرانی در حالی است که وی چندی پیش تنها راه پیشرفت ایران و جوانان ایرانی را در گرو رابطه با آمریکا خواند.
وی در این باره گفت: «ما اصلاً نباید با آمریکا دشمنی داشته باشیم. این کشوری است که در جهان حرف اول را می‌زند[!] نباید در مقابلش ایستاد. ای کاش ایران با آمریکا رابطه داشت، آن وقت می‌دیدید که ایران چقدر از نظر اقتصادی و سیاسی و تکنولوژی پیشرفت می‌کرد[!] چه لزومی دارد این دشمنی‌ها ادامه پیدا کند؟[!]»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين بيچاره ها آدمهاي بدبختي هستند چون ايمان درست و حسابي ندارند در برزخ گير كرده اند وعده هاي الهي را باور ندارند قدرت الهي را درست نمي شناسند نمي دانند كه خداوند فرموده ان تنصروا الله ينصركم و يثبت اقدامكم. ولي در عين حال كشورشان را دوست دارند ولي راه را اشتباهي رفته اند. خدا عاقبت همه مان را ختم به خير كند
این بابا فکر کرده با بچه طرفه! همچین تعریف می کنه تا اخرش بگه اگر با امریکا رابطه نداشته باشید بدبختید و گدا. نه اقا ما اگر بتونیم برخی دزدان رو از بیت المال دور کنیم و درست و حسابی با هم وحدت کنیم در داخل می تونیم به مشکلات اقتصادی هم فائق بیایم و نیازی به رابطه با امریکا و دلسوزی دشمنانی چون شما نداریم
این از خاصیتهای منافقین هست که هروز به یه صورت خودشونو در میارن
Iran, Islamic Republic of
ما فکر کردیم که غرب فقط به ... ماموریت داده که با حرفهای شیرین به نظام نزدیک شود ولی ظاهرا" این جاسوس چند جانبه هم از این امر مستثنی نبوده و با برنامه نزدیکی به نظام این حرفها را زده . ببینید چه بر سر لیدر اصلاحات آمده که الان از نظر شخصیتی تنه به تنه نورزاده می زند . خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند ان‌شاءالله
با تبریک این موفقیت ها در عرصه موشکی ،
باقسمتی از صحبت های وی که راز دار و پوشش است موافقم بهتر است آنچه که توان داریم همه را نشان ندهیم هر چند مسئولین نظامی خود هوشیار و آگاه به زمان ومکان هستند