سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 348111
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند و در لیگ برتر ماندگار هستیم.
به گزارش جهان، عبدالله‌ ویسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: تمریناتمان را از روز دوشنبه آغاز کردیم و در دو نوبت صبح و عصر بدنسازی می‌کنیم. از هفته آینده دیدارهای دوستانه را آغاز می‌کنیم و تیم را در شرایط مسابقه قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال سقوط استقلال خوزستان وجود ندارد، عنوان کرد: شاید روی کاغذ هنوز بقای ما در لیگ برتر قطعی نشده باشد اما همانطور که تیم‌های رده ششم-هفتمی شانس قهرمانی دارند برای ما نیز احتمال سقوط وجود دارد که بسیار بعید است این اتفاق رخ دهد. ما به غیر از بازی مقابل راه‌آهن با تیم‌های بالای جدولی بازی داریم و این در حالی است که تمام تیم‌های پایین جدولی با یکدیگر بازی دارند. به نظر من تیم‌هایی که ۲۸ امتیاز دارند در لیگ برتر می‌مانند و این در حالی است که ما اکنون ۲۹ امتیاز کسب کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد وقفه‌ای که در لیگ برتر به وجود آمد، خاطر نشان کرد: به هر حال این شرایط پیش می‌آید و ما مجبور هستیم خودمان را با این وضعیت وفق دهیم. از قبل برنامه‌ریزی لیگ مشخص شده بود و باید خودمان را تطبیق می‌دادیم. اعتراضی نسبت به این برنامه ندارم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که تصمیم کی‌روش در بازی دادن به بازیکنان جوان در دیدار مقابل کویت را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: حرکت خوبی از سوی سرمربی تیم ملی مشاهده کردیم. بازی دادن به جوانان بسیار خوب است و این مسئله می‌تواند به تیم ملی پس از اتمام رقابت‌های جام جهانی کمک کند. باید بعد از جام جهانی تیم قوی داشته باشیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده موفقیت به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه آیا به او پیشنهادی برای حضور در کادر فنی تیم ملی شده است، خاطر نشان کرد: با من در این خصوص صحبتی نشده اما من نیز صحبت‌هایی در این ارتباط شنیده‌ام البته فکر نمی‌کنم بنده به عنوان مربی تیم امید انتخاب شوم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که آیا به حضور در تیم ملی اعتقاد دارد، تأکید کرد: این اتفاق افتخار بزرگی است، هر مربی دوست دارد در تیم ملی کشورش فعالیت کند و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.

ویسی در مورد بحث انتخاب سرمربی تیم ملی امید و اینکه گفته می‌شود حضور وینگادا تقریبا قطعی شده و آیا اعتقاد دارد در این مقطع مربی ایرانی بهتر است یا مربی خارجی، عنوان کرد: بهتر است کارشناسان در این رابطه صحبت کنند البته به نظر من مربی ایرانی بسیار بهتر است چرا که می‌تواند ارتباط نزدیکتری با بازیکنان برقرار کند. مربی خارجی تا به تیم شناخت پیدا کند کمی زمان می‌برد. اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم باید فردی که دارای توانایی بسیار زیادی است را انتخاب کنیم و به دنبال مربی کارنامه‌دار باشیم.

وی در مورد اینکه آیا برای حضور در تیم ملی با او صحبت شده است، خاطر نشان کرد: اصلا در این ارتباط حرفی با من نزدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *