يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

حمله سایت آقازاده فتنه گر به پدرشهیدروشن

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 347880
یک سایت بدنام فیلتر شده پدر یکی از شهدای هسته ای کشورمان را به دلیل انتقاد از عملکرد دولت در تعلیق غنی سازی ۲۰ درصد، بیانیه خوان حزبی خواند.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، یک سایت بدنام فیلتر شده وابسته به متهم دانه درشت امنیتی که در سالیان اخیر کارکرد اصلی خود را تخریب نهاد های انقلابی و چهره های ارزشی نظام تعریف کرده و درکارنامه کاری اش توهین به عالی ترین مقامات نظام اسلامی هم دیده می شود، این بار پدر شهید مصطفی احمدی روشن را به دلیل انتقاد از عملکرد دولت در تعلیق ۲۰ درصد اورانیم و اخراج شماری از دانشمندان هسته مورد حمله و استهزا قرار داد.

این سایت بدنام که مدت هاست به دلیل اقدامات ساختار شکنانه فیلتر است و البته در سایه اهمال دستگاه های مربوطه به صورت آزادانه! هر نوع مطلب تخریبی را منتشر می کند، حاج رحیم احمدی روشن را "بیانیه خوان حزبی و جناحی" معرفی کرد و تلاش کرد انتقادات دلسوزانه این پدر شهید هسته ای کشورمان را سیاسی کاری بنامد.

سایت بدنام فیلتر شده
پدر دانشمند شهید هسته ای کشورمان را بیانیه خوان حزبی نامید !

حاج رحیم احمدی روشن چندی پیش در در یادواره شهدای هسته ای و گرامیداشت روز مهندس که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برگزار شد؛ خطاب به دانشجویان گفته بود: اشتباه می کند کسی که می گوید ما به غنی سازی ۲۰درصد احتیاج نداشتیم؛ اگر احتیاج نداشتیم چرا میلیاردها تومان از بیت المال را خرج کردید که حالا در آب رودخانه بریزیم. اگر احتیاج نداشتیم چرا چند خانواده را بی سرپرست کردید؟ چرا مصطفی را از ما گرفتید؟

پدر شهید احمدی روشن گفته است که وقتی غنی سازی
در سال ۸۲ متاسفانه تعلیق شد، ۱۰ سال مصطفی پیر شد

سایت آقازاده فتنه گر در ادامه مطلب مورد اشاره، این نقد خیر خواهانه پدر شهید احمدی روشن را اینگونه به استهزا می گیرد و می نویسد:" اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید پرسید اگر پدران و مادران سرداران دفاع مقدس، از همت و باکری و خرازی تا زین الدین و بروجردی و.. انتظارات پدر بزرگوار شهید احمدی روشن را داشتند، چه سرنوشتی بر دفاع مقدس ملت ایران حاکم می شد؟ آیا انها می توانستند بعد از عملیات های تک و پاتک و پیش روی و عقب نشینی رزمندگان اسلام یا ورود و خروج از خاک عراق در نبرد با ارتش صدام، و یا بعد از پذیرش قطعنامه توسط امام راحل(ره) بگویند چرا از فلان نقطه خارج و به فلان نقطه داخل شدید و فرمانده فلان گردان و دسته را فلانی گذاشتید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *