شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۳۶
۱۱۱

پشت‌صحنه توهین به خانواده شهید احمدی روشن

پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 328213
این اقدام بی‌سابقه در توهین به خانواده شهدا، آن هم تنها به جرم انتقاد از روند مذاکرات و اخراج همکاران فرزند شهیدشان از انرژی اتمی، و حاضر نشدن در کنفرانس خبری و استقبال از وزیرخارجه به دلیل انتقاد به مذاکرات و انتقاد از اخراج تیم فرزند شهیدشان روشن نه تنها یک حرکت زشت و بی‌سابقه که در تضاد با اعتدال و شعارهای رییس جمهور است.
پشت‌صحنه توهین به خانواده شهید احمدی روشن
به گزارش جهان به نقل از تریبون مستضعفین، میشل فوکو با اشاره به تفاوت‌های خشونت در عصر جدید و گذشته، از تبدیل خشونت سخت به خشونت نرم سخن گفته و این خشونت نرم و کنترل در دنیای مدرن کنونی را به پانوپتیکون (زندان سراسربین) تفسیر می‌کند. بر این مبنا با ایجاد نوعی فشار روانی و کنترل اجتماعی در سراسر جامعه، یک یک افراد جامعه را به سمت یک فضای خاص هدایت می‌کند، به نوعی که همه متأثر از این کنترل اجتماعی، همه ساحت‌های زندگی خود را در همه حالات تحت کنترل دیده و مجبور می‌شوند، از هنجارهای اجباری تبعیت کنند. فرایند اعمال این قدرت، با استفاده از آنچه در روان‌شناسی اجتماعی تمایل به همرنگی نامیده می‌شود، تحقق می‌یابد. در این فضا رسانه‌ها، با ایجاد آنچه الیزابت نئومان مارپیچ سکوت می‌خواند، افراد را مجبور به سکوت می‌کنند. گذشته از این موارد، با دستورالعمل‌های خاص برای برخورد با اسلام‌گرایان مواجهیم.

به‌ صورت نمونه یکی از راهبردهای نظام سلطه برای مقابله با اسلام‌گرایی و ترویج اسلام میانه‌رو بر اساس کتاب اسلام دموکراتیک مدنی چریل بنارد «به زیر سؤال بردن تفسیر اسلام‌گرایان از اسلام و برشمردن علنی اشتباهات آنان، تشویق رسانه‌ها به بررسی و تحقیق در خصوص موضوع‌های فساد، ریاکاری، تزویر و بی‌بندوباری در محافل اسلام‌گرایان، تخریب پیامدهای رفتارهای آنان، و در ‌‌نهایت دامن زدن به اختلافات آنان است». یکی از مدل‌های برخورد رسانه‌ای با منتقدین در قالب آنچه در جامعه‌شناسی لکه نگه (labling and sigma) می‌گوییم، صورت می‌پذیرد به‌نحوی‌که با زدن برچسب‌هایی بر روی آنان سخن آنان شنیده نشده و علاوه بر آن در فضای مارپیچ سکوت ایجادشده به‌وسیله رسانه‌ها منزوی می‌شوند، و با ایجاد زندان سراسربین و خشونت نرم و رسانه‌ای منزوی و مجبور به رعایت هنجارهای القایی صاحبان رسانه‌ها می‌گردند.

گذشته از برخوردهای امنیتی با منتقدین در دهه هفتاد و دولت سازندگی، در دوره‌های مختلفی از تاریخ انقلاب این نحو برخورد کردن با منتقدین از جانب حامیان دولت‌ها به‌صورت رسانه‌ای در جریان بوده است. نمونه‌هایی از آن در دوران ماقبل شهید رجایی و نمونه‌های دیگر در سال‌های پایانی دهه هفتاد نمود یافت. بر این مبنا هرگونه انتقاد از عملکرد جریان حاکم با برچسب‌های متعدد مواجه شده و بعضاً غیراخلاقی‌ترین روش‌ها در برابر آنان اتخاذ می‌شود.

بعد از شکل‌گیری دولت تدبیر و امید با توجه به موارد اعلام شده از جانب رییس جمهور به ویژه در جلسه تنفید، که این روز‌ها بر اساس کلیپی که حسین دهباشی مبتنی بر کلیپ «Yes, We can» تبلیغات انتخاباتی اوباما از آن ساخته است، دوباره مورد توجه قرار گرفته است، و رییس‌جمهور این‌گونه گفتند: «خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان». انتظار به عدم تحقق چنین مواردی می‌رفت. رییس جمهور در موارد متعدد دیگر به ویژه در مناظره معروف انتخاباتی هم‌چنین گفته بودند: «از ابتدای زندگی سیاسی مسیرم روشن است. هیچوقت پادگانی فکر و عمل نکردم.»

اما در طول صد روز گذشته اتفاقات زیادی در مورد منتقدین دولت افتاده است. به‌صورت نمونه برچسب تندرو، افراطی، جناحی، هم صدا با اسرائیل و… بوده است.

اما در بی‌شرمانه‌ترین اقدام پدر یکی از شهدای هسته‌ای حاج رحیم احمدی روشن هدف این عملیات رسانه‌ای قرار گرفت. سایت تدبیر که از سایت‌های اصلی حامی دولت به شمار می‌آید، در اقدامی توهین‌آمیز و بی‌سابقه، پس از خودداری خانواده شهید روشن از حضور در برنامه استقبال از وزیر خارجه و کنفرانس خبری رییس‌جمهوری و مصاحبه پدر شهید مبتنی بر نقد توافق ژنو و انتقاد از اخراج تیم شهید احمدی روشن از سازمان انرژی اتمی، با انتشار متنی این پدر شهید را متهم به حاشیه‌سازی، تهمت زنی و تضعیف مذاکرات، سطحی‌گری، هزینه کردن خون فرزند خود برای اغراض سیاسی، غرض‌ورزی سیاسی، و برخورد سیاسی کرد.

این اقدام بی‌سابقه در توهین به خانواده شهدا، آن هم تنها به جرم انتقاد از روند مذاکرات و اخراج همکاران فرزند شهیدشان از انرژی اتمی، و حاضر نشدن در کنفرانس خبری و استقبال از وزیرخارجه به دلیل انتقاد به مذاکرات و انتقاد از اخراج تیم فرزند شهیدشان روشن نه تنها یک حرکت زشت و بی‌سابقه که در تضاد با اعتدال و شعارهای رییس جمهور است. فارغ از این‌که این نوع برخورد با منتقدین و زدن لکه ننگ و ایجاد مارپیچ سکوت و زندان سراسربین ناپذیرفته است. برخورد این‌گونه با خانواده‌های شهدا آن‌هم به جرم انتقاد در چارچوب نظام و عدم رأی دادن به رییس جمهور منتخب در طول انتخابات، اقدام زشت بی‌سابقه‌ای است که اگر برخورد جدی با آن صورت نپذیرد در دراز مدت، نه تنها زمینه انزوای فرزندان انقلاب که زمینهٔ عقب‌نشینی جدی از ارزش‌ها را فراهم می‌کند.

حال سؤال اینجاست آیا رییس‌جمهور، که در طول ماه‌های گذشته بر روی عملکرد رسانه‌های زنجیره‌ای مکتوب و مجازی که به نام حمایت از ایشان رفتارهایی این‌گونه داشته‌اند، باز هم سکوت اختیار خواهند کرد، و راه برای تبدیل کشور به پادگان و زندان برای منتقدین باز خواهد ماند. آیا رییس جمهور نباید بر اساس آموزه‌های علوی بر دهان متملقان خاک بپاشید و با تندروی و توهین به خانواده شهدا به نام اعتدال و حمایت از ایشان برخورد کنند یا زندان سراسربین و مارپیچ سکوت ایجادشده به‌وسیله رسانه‌های حامی ایشان از نقد منتقدین به سمت توهین به خانواده‌های شهدا و مبانی انقلاب حرکت خواهد کرد؟ فارغ از دولت که طبیعتاً در این قضیه ذی‌نفع به حساب می‌آید، آیا قوه قضائیه نسبت به این توهین به حریم خانواده شهدا اقدامی از خود نشان نخواهد داد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قضيه رو خيلي گنده كردي جهان !
....
مهدی
قضیه گنده تر از این حرفهاست منتهی مغز بعضیها زیادی کوچیکه گنجایش این قضایا را نداره.
حاجی
ایشون بسیار علاقه داشته آقای جلیلی رئیس جمهور بشه، حالا که نشده آیا باید به هر چیزی اعتراض کنه؟ ....
سید
قضیه گنده تر از این حرفاست...
حر
.... اميدورايم پرونده هسته اي زير نظر سپاه برود
حر
بايد ازروحاني به خاطر كارهايش انتقاد كرد
اگر اين خانواده شهيدان وشهيدان مورد اكرام قرار نگيرند ديگر كسي حاضر نميشود در مسيرهاي ارزشي قدم بردارد
اينها زنگ خطر است كه ارزشها را ناديده بگيرند وبه مردم تزريق كنند وخودشان را راستگو بدانند...
از نوع صحبت کردن شما معلومه که زیاد با ادبیات اشنا نیستی و از موضوع هم برداشت کودکانه داری که خود به خود بر شما خورده ای گرفته نمیشود.
گنده....!!!
عبدالله
اخه...ه جهان نیوز ....
عباس
....وشب جمعه ای برای امواتت خیرات بدهی!!
Iran, Islamic Republic of
.... کارای خودتون رو زوود فراموش میکنید
.... کاش همه خود را مافوق قانون ندانند
آخه اصلاح طلبا خیلی انتقاد پذیرند
پدر شهید متاسفانه می خواهد....
منصور
متاسفانه پدر شهید میخواهد خون پسرش پایمال نشود و استقلالمان در ازای ارزانی نان نرود.
دقیقا موافقم!!!!
جفتتون اون دنیا باید جواب بدین
تفکرتون اشتباست
تو هم پسرت رو بده بعد هر کاری خاصی بکن
Iran, Islamic Republic of
کسی نباید خودشو طلبکار ملت بداند
...
Iran, Islamic Republic of
تو تا حالا یه چک تو راه انقلاب خوردی که این حرفو میزنی؟خدا بهت کمی انصاف عنایت کنه
تازه اولشه باید منتظر بدتر از این هم باشیم رسانه های اصلاح طلب از این کارا زیاد کردند و مطئنا باز هم تکرار میکنند
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
اینو به اون پدر.... که فتنه ی 99 رو بپا کردن بگو
به ه... بگو
به خاتمی .... بگو
به موسوی مزدور بگو
به کروبی احمق بگو
به رفقای بیشرم اصلاح طلبت بگو که در راه مملکت یک سیلی هم نخورده اند ولی ارث پدرشونو از کشور میخوان
به آقا زاده های منحرف بگو که به اسم پدر و جدشان متوقعو مغرورند و با اسم آنها دنبال دنیا طلبی و سیاسی کاری خود هستند
و ....
خواهشا سانسور نکن، هر توهینی از اونا باید منتشر بشه ولی حرف حزب الله همیشه فیلتره!
با سلام
چقدر شماها ساده هستید!!! یعنی هنوز هم شما نمی دانید این آقایان راستگویان و اعتدال اصلا اعتقادی به شهداء، انرژی هسته ای....
خودش و ان خاندان سراسر زور (رف...) پشت سر این غضیه هستند.
محمد
Germany
قضیه . نه غضیه !!!
بشیر
هرفقط توانستی قضیه رادرست بنویسی ان وقت به پدرانقلاب توهین کن
با سلام شما اول طریقه نوشتن قضیه را یاد بگیر بعد در مورد مهره های نظام نظر بده
United States
قضیه آقای باسواد !
آقای روحانی شما که همیشه از اعتدال سخن میگویید و همیشه میگید از نقد استقبال میکنم، چرا رسانه های حامی شما، به انقلاب و ارزش های انقلابی و به خانواده شهدا توهین میکنند؟ استقبال از نقد اونم با توهین حامیانتان به منتقدین؟؟؟
تو این صد روز اتفاقات زیادی در جهت ضربه زدن به انقلاب و شهدا از حامیانتان صورت گرفته
United States
تاسف برای این اعتدال
نفس
من نمیدونم این چه طرزه اعتداله؟
اینطوری نیست
رضا
چطوری هست ؟
پَ چطوریه!!!!!!!!!
اینطوری نخواهد ماند
دولت اعتدال کاری در مسیر دیکتاتوری قدم بر می دارد و کاری خواهد کرد که خاک پای احمدی نژاد را ببوسیم.
فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
اخه اقاجون اینا فقط حرف میزنن....
رضا
بی گمان این گونه اقدامات نسنجیده که مغایر با آرمان های و ارزش های والای انقلاب اسلامی و همچنین بر خلاف آن چیزی که در رسانه ها به عنوان شعار انتخاباتی خود مطرح کرده اند باعث نهایت تاسف می باشد. ولی باید اذعان داشت که راه و آرمان های شهدا همچنان پابرجاست و ما ادامه دهنده ی راه آنان خواهیم بود.
شما خیلی بیجا می کنید در جائی که اسم شهید احمدی روشن می آید.....
علی
خداوند طلم به شهید و شهادت را بی پاسخ نمی گدارد
امين
خداوند كساني را كه در راستاي منافع كشور و اسلام كار مي كند عاقبت به خير و خيانت كاران و دشمن شاد كنندگان رو با دشمنان ملت محشور گرداند.
لابد معنی اعتدال اینه ما که به این می گیم تند روی
مچمدرضا
این تازه اولش است خودمان را برای بدترهایش اماده کنیم
حمید
غلط کرده هر کسی به این خانواده بزرگوار جسارتی کنه...تمام مردم ایران مقابلش می ایستند...تمام عمر مون و عمر بچه هامون رو مدیون این خانواده و فرزند شهید مصطفی هستیم
Finland
برو بابا....
بدم میاد از آدمای جوگیر....!!!!!!!!!!!!!!!
United States
....
البته این چندمین کامنت است که می گذارم. وجهان نمی گذارد.حداقل مسئولین سایت بخوانید مگر اینکه کمی از خواب بیدار شوید
غلط اونی می کنه که....
Iran, Islamic Republic of
از قول همه ملت حرف نزن
غلط کردن به این خانواده شهید توهین کردن
فائزه
حالا حرص نخور بابا!هنوز 4 سال مونده که باید بدتر از ایناشو ببینیم .این که تمرینیه....
آخه اینا حقوق دانن سرهنگ نیستند!!!!!!
اینا اصلا دیکتاتور نیستن، تحمل نظر مخالفو دارن!!!
علي
متاسفانه پدر ايشون فكر ميكنند راجع به تمام مسائل هسته اي بايد از ايشان اجازه بگيرند.
Finland
.... خانواده بقيه شهداي هسته اي خانواده شهيد نيستند ؟
مرصاد
کشف حقیقت کار خیلی سختی نیست ......
حسن
با سلام به روح پر فتوح شهدا به خصوص شهدای
هسته ایی
....
ما همه احمدی روشن هستیم
Iran, Islamic Republic of
ما هر چه داریم از شهدا داریم ؛ شهید والامقامی مثل احمدی روشن و خانواده محترمش که جای خود دارد . این عزیزان نور چشم ما هستند .
...همه گاگول نیستن دیگه با این حرفا نمی تونید عده ای رو خام کنید
والسلام
شهید بازیچه دست سیاست بازان نیست....
ایمان
پدر بزرگوار شهید یه مطلبی رو عنوان کردن و آقای رییس جمهور اگه فکر میکنه پدر شهید اشتباه گفته یا حرفش خلاف واقع هست بیاد بگه به این دلایل حرف پدر شهید نادرست است
و الا بیاید از طرف خودش و رسانه ها از خانواده شهید عذرخواهی کند
لبیک یا رهبرم خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
عزیزان دولتی تنها چیزی که در این مذاکرات هزینه کردند چند روز مذاکره بوده و یک کمردرد....
عشقش نبوده نیامده به کسی چه؟ بنده هم از بازی های سیاسی خوشم نمی آید. آدم اهل کار را می پسندم نه کسی که در انتخابات می گوید ما مثل بعضی ها نیستیم که جشن بگیریم بعد از ذوق یک امضا حتی بچه را از مدرسه جلوی دوربین های خبری می آورند.
مهديه-28 ساله
Iran, Islamic Republic of
وقتي فهميدم كه به اين خانواده شهيد (احمدي روشن) در سايت حامي دولت توهين شده .اشك از چشمانم سرازير شد .اشك هم مرا آ رام نمي كند .كجاييد اي شهيدان خدايي بلاجويان دشت كربلايي
حاج رحیم احمدی روشن سرا پا اخلاص و صفاست
حرف حساب
خدا کنه عزیزانی که دم از خانواده ی شهدا میزنند
یادشون نرفته باشه که تنها همین خانواده ی روشن شهید ندادند هزاران و چه بسا میلیون ها پدر و مادر ایرانی برای این مملکت فرزندان خودشونو فدا کردند....
هادی
Malaysia
از شما گلایه دارم دوستان جهان نیوز
یک سایت نقد کرده شما به دولت ارتباط میدهید که اگر هم بود باید تلاش کنید که فضا را آرام کنید....
مش قربون
..... وای بر آنها. البته اینبار فرقی با دوره های قبل دارد که انشاءالله عمر این دولت به مرحله بعد نخواهد کشید. کار در سال 1396 تمام شده است.
مرگ بر غرب زده امریکایی
خدا لعنت کنه اونایی که به خانواده شهدا خیانت میکنن
حقیقت
United Kingdom
باسلام
ازوقتی که این دولت سرکار امده فقظ ناله میکندوارزشهای اسلامی وانقلابی را زیر سوال میبردوحتی ازتوهین وافترا به مقامات که برای مردم ارزشمند هستند ابایی ندارند خداوند اخرت مارا به خیر کند
ایشون خودش که رزمنده بوده فرزند بزرگوار ایشان هم یک نابغه علمی بوده و دشمنان از شدت بغض و عجزشان در مقابلش او را به شهادت رساندند. اگر آقای روحانی هم با غرب توافقی کرده بر سر خون و خون دل و زحمت این شهید بزرگوار کرده. ما همه بدهکار این خانواده ایم. اگر هم قرار به عرض ادب باشد باید نسبت به این خانواده کرد نه اینکه زیر سوال برود که چرا عرض ادب نکردی و دست بوسی نیامدی!
تو حالش بوده که نیاد. مگه اسیر گرفتین که باید به میل دیگران عمل کنه؟
این رفتارها رو که می بینم میگم طفلک احمدی نزاد چقدر مظلوم بود
این دولت فقط بلده....
غلط می کنه کسی که این خانواده رو که همه ما مدیون جهاد و ایثار شون هستیم رو زیر سوال می بره ؟!
ما زمان جنگ یه نارنجک برای جنگیدن نداشتیم بچه ها با دست خالی جنگیدن و مقاومت کردن تا پیروز شدیم. در فناوری هسته ای هم همینطور، آقایون سیاست مدار جیره خور سفره ایثار و فداکاری این خانواده ها هستن. لااقل حرمت سفره رو نگهدارید.
علی
شش ماه نشده گند این توافقنامه ننگین هم در می آید کما اینکه همین الان سایت کاخ سفید منتشرش کرده
این نوع مذاکرات و توافق ها را این تیم باز هم داشته
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
مطالب خوبی مطرح کردید اما نمی دانم شما در 8سال گذشته کجابودید وقتی که فرزندان انقلاب را خانه نشین کردند؛....
لواسان بزرگ
بازهم به جرات وجسارت این خاندان
Canada
خجالت نمی کشن
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین و اشرار
دلسوز
United States
کاش به خاطر منافع ملی و رضایت رهبر انقلاب هم که شده خانواده شهید احمدی روشن در برنامه ها حضور پیدا می کردند تا برای کوته فکران چنین فرصت اهانت کردنی پیش نمی آمد.
این قضیه یه بازی سیاسی بود....
اگه آدم به خاطر حرف دیگران بخواد بر خلاف باورهاش رفتار کنه باید تمام عمرش یه افسار بندازه گردنش! امروز این چی میگه فردا اون چی میگه! بنده هم معتقدم هر کی هر چی می خواد بگه بگه! من هم بودم نمی رفتم! در ضمن عدم حضور ایشان مغایرتی با اطاعت پذیری از رهبری ندارد.
امیررضا
درود بر شهدای هسته ای و خانواده آنان


...

اعتدال را هم دیدیم!! حتی تحمل شنیدن انتقاد ویا گوشزد را ندارند . یعنی حتی یک نفر به استقبالشان نیاید آنقدر توهین آمیز است؟
چقدر این دولت خودش را بالاتر از همه می گیرد!
محسن
اعتداله دیگه حالشو ببرین!
Iran, Islamic Republic of
...چرا تو همه مسائل دخالت میکنه؟؟....
وطن پرست
United States
ما نفهمیدیم که شما ...مانع تراش جلوی این دولت
تمومش کنید این بحثارو
ابنا باورشون شد كه ......
طرف ٤ تا بچشو داده مثل آدم داره زندگي مي گنه و سو استفاده نمي كنه
یاسمینا
جدیدا این سایت خبری تحلیلی هک شده....من که نتونستم به اصل خبر دست پیدا کنم......
Iran, Islamic Republic of
خانواده شهید هستند و مورد احترام هستند اما این به این معنی نیست که نباید نقد بشن و یا اگر شدن بهشون توهینی شده باشه، این موضوع خیلی بدیهی نمی دونم چرا فهمش اینقدر سخته واسه شما
خوب حالا چکار کردن که باید نقد بشن؟ شما بفرمایید؟
اینکه وارد یک بازی سیاسی نشدن اشکال داره؟ اصلا چرا عدم حضورش باید اینقدر مهم باشه؟ غیر از اینه که حضورشون تأیید قرارداد امضا شده بود؟ خوب حالا اگه ایشان از این کار ناراضی باشه اشکالیه؟ ایشون حق نقد داره؟ اگه دلش نخواسته باشه توی یه بازی سیاسی شرکت کنه حق داره؟
آقای روحانی فرمودند مثل بعضی ها به خاطر یه دستاورد اهل جشن گرفتن نیستند! حالا اگه کسی توی جشن آقای روحانی شرکت نکرده باشه اشکالی داره؟
درود بر این شهید و خانواده محترمشان
سهراب
درود بر روحانی
خیلی نقادن برن روحانی رو نقد کنن
ما غنی سازی 20 درصد که خودمون بهش رسیده بودیم برای مصارف پزشکی راکتور تهران میخوایم
اما حالا باید سوخت 20 از کشورای دیگه بخریم !!!
مسخره نیست ؟؟!
زنده باد خانواده شهید احمدی روشن
United States
غنی سازی 20 درصد بدرد مصارف پزشکی نمیخوره . برو یه ذره مطالعه کن بعد نظر بده
Iran, Islamic Republic of
شهادت احمدی روشن که از نسل جدید انقلاب بود، خیلیها ازجمله من را منقلب کرد... پذیرش حقوق اساسی ملت ایران از ثمرات خون پاک شهیدان است و احترام نزدیکان ایشان به هر حال باید حفظ شود... حتما به شکلی از ایشان دلجویی گردد..
صهبا
Germany
مگر کشور تا به حال پادگانه؟
فرور
چیزی که هست خانواده های شهدای هسته ای عزیزان بی چون و چرای ماها هستن و خواهند بود... و چیزی هم که توی این مدت دولت تدبیر و امید شاهدش بودیم اصلن انتقاد پذیر نبودن و نیستن، و بدتر از اون طرفدارای افراطیشونه که انگار مملکت ارث پدریه اوناست و جرات میکنن به هرکسی بتازن... در دولت اصولگرایان اصولگرایی و در دولت تدبیر و امید، امید را دیدیم، ولی انسانیت را در هیچکدام! متاسفانه در هیچکدام...
متاسفم
گناه خانواده شهید روشن این است که دیدشان در همه موارد بازتر است و بهتر می بینند برای همین بهتر تصمیم می گیرند. گناهشان این است که نمی توانند تملق گو باشند فرزندشان را برای تملق گویی و چاپلوسی ندادند فرزندشان را در راه خدا دادند چون حق می بینند برای همین حق هم می گویند و کسانی که در دولت تدبیر و امید هستند تحمل شنیدن حق را ندارند فقط دوست دارند چاپلوسی در نزدشان شود کم کم در این دولت باب می شود کسانی که با آن همخوانی ندارد حتی خانواده شهدا هم که باشد بی حرمتی شود. ملت تحمل دیدن بی حرمتی به کسانی که عزیزانشان را در راه خدا از دست دادند را ندارد. و جوابشان را خواهد داد. خانواده شهید روشن بارها ثابت کردن که پیرو واقعی ولایت فقیه هستند نه به زبان بلکه به عمل. حق همیشه برای بعضی ها تلخ است.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید. کلا 4 میلیونید دیگه چقدر توهم دارید که فکر می کنید حرفاتون گوش شنوایی هم داشته باشه
Latvia
يك ساعت داستان هاي بي ربط تعريف كردي كه آخرش اين را بگويي.
....
Netherlands
به دوستداران این شهید گرانقدر و خانواده ی شهید عزیز احمدی روشن این خبر خوش را عرض کنم که مردم تصمیم خودشان را برای برخورد قاطع با این جریانات گرفته اند و منتظرند تا یک یا دو هفته ی آینده واکنش نهادهای قانونی مانند مجلس و قوه ی قضائیه را ببینند و بعد در چهارچوب هنجارهای نظام البته وارد می شوند
تئو
Iran, Islamic Republic of
اخراج یک نفر به این دلیل کاری بسیار زشت است و الی آخر.... اما دو نکته:
1- آیا استخدام ایشان قانونی بوده است.؟؟؟!!!!!! پدر شهید و خانواده شهید محترم هستند و دولت و مسئولین میتوانند و بایستی برای امرار معاش آنها حقوق مکفی برای این خانواده های عزیز بپردازند....
2- ضمنا آیا این سیاستی که توضیح دادید به طور عام در جامعه از سوی رسانه ملی و .... اعمال نمی شود؟؟؟!!!!!!!!!!
United States
اتفاقا" اون سایت درست نوشته ولی شماها یاد گرفتین همیشه هوچی گری کنین
ایرانی
خیانت که شاخ ودم ندارد مردم صبر داشته باشند تا نتیجه اعتماد به غربی ها خودش را نشان بدهد.... خودتان دیدید که رئیس جمهور در گزارش 100 روزه به جای ریاضی انشا تحویل مردم داد!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا نمیفهمن که در حال حاضر پدر شهید احمدی روشن یکی از اصول انقلاب است.
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً دروه اصلاحات شهید احمدی روشن رو تو نطنز استخدام نمی کردن. تا این که اون دوره تمام میشه و بعد از استخدامش و عملکردی که داشته اسرائیلی ها کشفش می کنن و به شهادتت می رسوننش حالا باز که دار و دسته اصلاحاتی ها آمدن سر کار خودش که شهید شده، همکاراش رو اخراج کردن!!