جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۴

پدرشهیدروشن:آمریکایی‌ها مردعمل نیستند

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 316832
رحیم احمدی‌روشن گفت: قصد آمریکا از این گفت‌وگوها نشان دادن جلوه‌ای دوستدارِ دموکراسی در منطقه است، در حالی که رفتارشان نه تنها نشان دهنده دموکراسی نیست بلکه نوعی زورگویی است.
به گزارش جهان، پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفت وگو با سایت منار گفت: ما همواره چشم به لبهای مبارک مقام معظم رهبری داریم و پیام من به رئیس جمهور محترم، همان پیام رهبر معظم انقلاب است.

احمدی روشن در ادامه افزود: تجربه ثابت کرده است که دشمنان، دلسوز ما نسیتند و ما احساس می کنیم که آنها به قول تهرانی ها «می خواهند ما را بپیچانند» البته مردم جمهوری اسلامی هم هوشیارند.

وی اظهار داشت: من می خواهم به مسئولین و ریاست جمهوری بگویم که دشمنان در گذشته ثابت کرده اند در قول هایی که داده اند مردم عمل نیستند.

احمدی روش اذعان داشت: آنچه که احساس می شود این است که قصد آمریکا از این گفتگوها نشان دادن جلوه ای دوستدارِ دموکراسی در منطقه است؛ در حالی که رفتارشان نه تنها نشان دهنده دموکراسی نیست بلکه نوعی زورگویی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام فراوان به ایشان و فرزند بزرگوارشان

لطفا بفرمایند از کی ایشان سیاست مدار شده و راجع به کلان ترین اتفاقات سیاسی کشور صاحب نظر شده اند ؟؟
France
از همون وقتی که امثال شما برای رابطه ایران و امریکا تحلیل میکنید و نسخه می پیچید که به نفع هست یا به ضرر.
یا الان به چه اعتباری نظر ایشونو زیر سوال می بری؟ خودت از کی تا حالا سیاست مدار شدی؟!
امریکا همانطور که امام ره فرموده بودند، شیطان بزرگ است و نباید گول چرب زبانی های شیطان بزرگ را خورد این شیطان بزرگ سالهاست که به ایران و ایرانی خیانتها کرده است. بقول امام (ره): امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
درود خداوند برشما پدران شهیدان
خداوند به شما عزیزان صبردهد