پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۷

گزینه هاشمی برای ریاست مجلس

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 347418
آقای هاشمی رفسنجانی همچنان معتقد است که حجت الاسلام ناطق نوری بهترین گزینه برای تسخیر ریاست مجلس آینده است.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب،‌ پس از ابراز نارضایتی شدید محمد رضا عارف از طیفی از جریان اصلاحات که با تحمیل خواسته خود، موجب کناره گیری وی از عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شدند و نیز فعالیت های فزاینده مستقل انتخاباتی وی برای مجلس دهم، خبر رسیده که آیت الله هاشمی رفسنجانی و برخی از چهرهای جریان اصلاحات رایزنی های گسترده خود را با حجت الاسلام ناطق نوری برای انتخابات مجلس آغاز کرده اند.

بر این اساس با وجود اظهارات اخیر حجت الاسلام ناطق نوری مبنی بر کناره گیری از عرصه سیاسی اما همچنان آقای هاشمی رفسنجانی معتقد است وی بهترین گزینه آنان برای تسخیر ریاست مجلس آینده است.

در همین حال گفته می شود که با روی کار آمدن دولت موسوم به تدبیر و امید، تقسیم کار مشترکی میان فعالیت های سیاسی و اقتصادی فرزندان هاشمی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش محسن هاشمی فعالیت های مربوط به شهرداری و عملکرد اصولگرایان درباره مدیریت شهری، مهدی هاشمی فعالیت های مربوط به دانشگاه آزاد، یاسر هاشمی فعالیت های مربوط به وزراتخانه اقتصادی و شرکت های وابسته به آن و اعضای هیات مدیره این شرکت ها و فائزه هاشمی مسئولیت حضور در رسانه های را بر عهده گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امینی
آقای ناطق تبریک میگم خوب بازیچه ی هاشمی شدی
نادر
یاد جمله احمدی نژاد افتادم در مصاحبه با میر حسین موسوی که پرسید بچه های اقای رفسنجانی چه کار می کنند
زنده باد هاشمی
مهدی
بهترین گزینه واقعا" آقای ناطق هستند.شخصی انقلابی ولایی و مطیع رهبری.
برگشت به مدیران 20 سال پیش توهین و اهانت به نیروی جوان کشور است....
Iran, Islamic Republic of
تسخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تمام اين زحمات رافقط به خاطرخداانجام ميدهد .تقبل الله انشالله.خداونداين زحمات راازخاندان هاشمي بهرماني قبول كند.