دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

فعلابه‌تیم‌ملی والیبال ایران‌فکرنمی‌کنم

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 346554
سرمربی تیم متین ورامین با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ گفت : در حال حاضر فقط به موفقیت متین فکر می‌کنم و منتظرم خوش‌خبر از سفر برگردد تا ببینم پیشنهادش درباره تیم ملی چیست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دانیل بانیولی سرمربی تیم متین ورامین پس از صعود به نیمه نهایی گفت: اولا به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم که در این بازی‌ها خوب نتیجه گرفتند. به نظرم در مرحله پلی‌آف لیگ نتیجه مهم‌تر از بازی خوب است. قبول دارم خیلی عالی بازی نکردیم اما نتیجه خوبی گرفتیم. فکر می‌کنم که در دور بعد به میزان بخوریم البته میزان مشهد هم مقابل تبریز ۳ بر صفربازی را واگذار کرده است. چیزی مشخص نیست که در مرحله بعد باید به مصاف کدام تیم برویم اما به نظرم هر دو تیم مشهد و تبریز حریفان سختی هستند.

وی افزود: من در حال حاضر فقط روی تیم خودم فکر می‌کنم تا به هر ترتیب متین ورامین را برای فینال آماده کنم. در مورد تیم ملی والیبال ایران هیچ نظر خاصی ندارم و نمی‌خواهم در این باره اظهارنظر کنم.

سرمربی تیم متین ورامین در پاسخ به سوالی درباره جلسه با خوش‌خبر و افشاردوست گفت: تا جایی که من می‌دانم آقای خوش‌خبر همراه خانواده‌اش برای تعطیلات به خارج از کشور رفته و هنگامی که برگردد با او صحبت خواهیم کرد. البته فعلا فکر نمی‌کنم که بتوانم با او صحبت داشته باشم. منتظر هستم تا او از سفر برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *