جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هدف رئیس قوه‌قضاییه از سفرهای استانی

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب: 346455
معاون حقوقی قوه قضاییه هدف از سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه را مطلع شدن از وضعیت مردم در بخش دستگاه قضا و رسیدگی به خواسته‌های آنان است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی رازینی امشب در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه اظهار داشت: حضور مردم در ۲۲ بهمن ماه امسال باشکوه و پرشورتر از گذشته بود.

وی با اشاره به حضور محکم و باغیرت دینی مردم ‌با وجود تورم و فشارهای اقتصادی در جامعه ادامه داد: مردم زیر پرچم اسلام متحد و یک‌پارچه از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی حضور قدرت‌مند مردم را حمایت از انقلاب و یاری اسلام بیان کرد و افزود: نظام اسلامی در کنار مردم است و سفرهای استانی باید ادامه‌دار باشد.

معاون حقوقی قوه قضاییه هدف از سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه را مطلع شدن از وضعیت مردم در بخش دستگاه قضا و رسیدگی به خواسته‌های آنان است.

این مسئول به ایستادگی مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: مردم این استان سلحشور و قهرمان هستند.

رازینی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه وطن دوم من است و شجاعت و غیرت‌مندی این مردم در تاریخ ثبت شده و یاد و خاطره شهدای این خطه همیشه جاودانه می‌ماند.

گفتنی است، مردم کرمانشاه در این مراسم به بیان درخواست‌های خود پرداختند که معاون حقوقی قوه قضاییه در مسجد آیت الله بروجردی شهر کرمانشاه پای سخنان مردم نشست و به درخواست‌های آنان پاسخ گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *