دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
نامه کمیسیون انرژی مجلس به روحانی؛

مجلس خواستار تغییر قیمت سی‌ان‌جی شد

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 346444
عضو کمیسیون انرژی مجلس از تهیه و تدوین نامه‌ای در این کمیسیون خطاب به رئیس‌جمهور به منظور تجدیدنظر در قیمت سوخت "سی‌ان‌جی" خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، احمد سجادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، اعضا نقطه نظرات خود را در زمینه ابعاد و اهداف اقتصاد مقاومتی را در حوزه انرژی بیان کردند.

وی افزود: در این جلسه، اکثریت اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید داشتند که مهم‌ترین و اصلی‌ترین راهکار اهداف اقتصاد مقاومتی در گروی توجه به اتکا نداشتن بودجه‌های سالانه کشور به درآمدهای نفتی است. همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون، تدوین و نهایی شدن طرح اصلاح الگوی مصرف را یکی دیگر از راه‌های تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: در این جلسه قرار شد این طرح در کمیسیون انرژی بررسی و به زودی نهایی شود.

سجادی همچنین در ادامه از تدوین نامه‌ای در این کمیسیون به رئیس‌جمهور به منظور بررسی قیمت سوخت جایگاه‌های"سی‌ ان‌ جی" برای جلوگیری از تعطیلی آن‌ها در جلسات شورای اقتصاد، خبر داد و گفت: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون انرژی، قیمت سوخت "سی‌ان‌جی" در جایگاه‌های سوخت مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد به این منظور نامه‌ای از کمیسیون خطاب به رئیس‌جمهور برای بررسی این موضوع در جلسات شورای اقتصاد تهیه و تدوین شود.

وی خاطر نشان کرد: در این نامه‌ قرار است بر بررسی قیمت سوخت در جایگاه‌های "سی‌ان‌جی"تأکید شود. این نامه به زودی نهایی و ارسال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *