شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۱۹

واکنش‌فدراسیون‌جودو به‌مصاحبه سمیه‌حیدری

سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 346086
فدراسیون جودو به اخبار منتشر شده درباره بانوی جودوکاری که با چادر بر روی سکوی قهرمانی رفت واکنش نشان داد.
به گزارش جهان، پیرو انتشار مصاحبه خانم "سمیه حیدری" بانوی محجبه جودوکار کشور با جهان نيوز و نیز خبری درباره حذف وی از مسابقات قهرمانی کشور روابط عمومی فدراسیون جودو جوابیه ای صادر کرده است که همراه با پاسخ جهان نيوز منتشر می گردد.

مدیر مسئول محترم خبرگزاری جهان نيوز

با سلام

احتراما به استحضار می رساند که در طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر مشکلات سرکار خانم سمیه حیدری در آن خبرگزاری منتشر گردیده است. این فدراسیون ضمن تکریم از بانوان جودوکار محجبه کشور که در صحنه های مختلف باعث افتخارآفرینی می شوند جهت تنویر اذهان ملت شریف ایران اعلام می دارد که کلیه هزینه های سفر ایشان به مسابقات برون مرزی، با هماهنگی این فدراسیون از هیات خراسان شمالی که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت نموده بود تامین گردیده است و مدارک مستدل آن در فدراسیون موجود می باشد.

در رابطه با حذف ایشان از مسابقات قهرمانی کشور بنابر قوانین و مقررات برگزاری مسابقات، هیچ ورزشکاری در قالب استان های دیگر بدون مجوز استانی که در آن سکونت و فعالیت می نماید،نمی تواند شرکت نماید و این تصمیم در پی اعتراض استان های دیگر در شورای فنی بانوان مطرح و با حداکثر آرا  این تصمیم اتخاذ گردید و کلیه اسناد و مدارک در فدراسیون جهت هرگونه پیگیری موجود می باشد.

ضمنا از آن خبرگزاری وزین خواهشمند است قبل از انتشار هرگونه خبری از صدق یا کذب بودن آن اطمینان حاصل نماید و خواهشمند است این جوابیه نیز طبق قوانین مطبوعات منتشر گردد.

ضمنا فدراسیون آمادگی کامل دارد جهت رفع هرگونه ابهام دراین زمینه به هر مرجعی پاسخگو باشد.

پاسخ جهان

ضمن تشکر از فدارسیون جودو، انتظار می رفت مسئولان این فدراسیون محترم در مورد مساله حجاب و محدودیتهایی که برای خانم حیدری بوجود آمده  و نیز موضوع تمرین مختلط در اردوی تیم ملی که فیلم و عکس آن در اختیار جهان نيوز است توضیح می دادند. سکوت مسئولین فدراسیون جودو در این موارد و بسنده کردن به موضوعات مالی قابل تامل است.

از آنجا که با خبر شدیم پیگیری این موضوع در دستور کار نهادهای ذیربط قرار گرفته از ذکر موارد دیگر خودداری نموده و به احترام مسئولین فدراسیون جودو جوابیه ناقص آنها را منتشر کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
البته نيازي نيست جهان جان توضيح بدي گاف هاي اين چند وقت فدراسيون جودو به قدري زياد هست كه همه متوجه شدند . به هرحال اگر فدراسيون مي خواد ثابت كنه اسناد مالي پرداختي ها را در اختيار سايت قرار بديدتا ذهن ها روشن شود
عمران
ایه قران هست که میفرماید دشمانان اسلام میخواهند که نور خدا را فوت خود خاموش کنند !!!!!!!!
با سلام در تاریخ 92/12/5 د ر برنامه تا نیمروز اخبار ساعت 14 سرکار خانم میری مصاحبه ای در این خصوص انجام داده که خانم حیدری بعلت اینکه اصل موافقت نامه محضری اولیا خود را نداشته از مسابقات کنار گذاشته شده است که خانم حیدری موارد فوق را تکذیب کردند ضمنا در این گزارش اشاره به این شده که بعداز روی سکو رفتن نامبرده با چادر وی مورد نکوهش همران قرار گرفته است
انتظار مردم هست که مسئولان این فدراسیون محترم در مورد مساله حجاب و محدودیتهایی که برای خانم حیدری بوجود آمده و نیز موضوع تمرین مختلط در اردوی تیم ملی جواب دهند این جواب که مرقوم فرمودند نگرانی ما را رفع نمی کند
عباس
جها ن نیوز جان همینقدر هم اگه جواب نمیدادند که دیگه اصلا نمیشد اونارو با خاک انداز هم جمع کرد!!! تازه معلوم نیست این جواب هم یک بلف بیش نباشد واقعا اگه راست میگن چرا اسناد مالی که ادعا کردن برای انتشار در اختیار شما قرار ندادند!!! مهمتر اینکه چرا برخورد ناشایستی که با این خواهر برای رفتنش با چادر بر سر سکوکردند توضیحی ندادند!!!چرا تایید یا تکذیب نکردند!!! پس معلومه کادر اصلی این فدراسیون با مسئله حجاب بانوان ورزشکار مشکل دارند و شایسته است نهاد های زیربط شدیدا با این مسئولین برخورد نمایند چرا که نون جمهوری اسلامی میخورند وسنگ فرهنگ غربی به سینه میزنند!!!!!!
ساحره
درود بر إصلاح طلبان
حديث
قران بر روي نيزه رو بياد داريم چادر اين خانم هم مانند انست
خدايي
دروغ كه كنتور نداره خانم
ادمین
باز هم فرار رو به جلو به جای اصلاح اشتباهات...
علی
چه روی دارن اینا!!!!!! بابا فدراسیون جدو که با خاک یکسان شد اینش بماند حداقل بزارید ورزشکارا به دین و ایمانشون پایبند باشن .
من اگه اونجا مسول بودم دمار از روزگار این منافق های ظاهر ساز در می اوردم.کاری میکردم که کاغذ سفید و مثل بلبل بخونن.
جودو
شكايت فدراسيون جودو از سايت جهان نيوز امروز در دادگاه رسانه صورت گرفت
جهان هم باید مدارک رو رسانه ای کنه
خسته شدیم از این همه مماشات
Iran, Islamic Republic of
بازم فرار به جلو از سوی فدراسیون
حاج منصور عسل
4خط نوشته بود 10تا "ضمنا" داشت
آفرین به شما جهان نیوزی ها
این خانم باید به مسابقات و با رعایت احترام اعزام بشه
حالا می خواد دوباره مدال طلا بیاره یا نیاره؛ این اصلا مهم نیست.
شرافت این خانم افضل از تمام مدال های دنیاست.
علیرضا
از کوزه همان طراود که در اوست .خدا پاداش اینکارتونو بده چون ما که نمیتونیم جواب این کارتونو بدیم خدا خیرتون بده درود به شرفتون
ورزشکار
مشکلات فدراسیون جودو انقدر زیاده که این حجاب و مشکلات اصلا نمیتونیم بگیم مشکل... یکی بیاد جلو این رشوه ها و بی اخلاقیها رو بگیره
واقعا چرا کسی جوابگو نیست
علی
گفتم خدایا فدراسیون چی گفته . حتما میخوادازمردم به خاطراین افتضاه معذرت بخواد عزیزم توکه بدترش کردی به این میگن روابط عمومی قوی و وظیفه شناس . بپا ندزدنت