جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۸

کارمند خودسوزی کرده در وزارت نفت درگذشت

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 345641
یکی از کارکنان صنعت نفت که همزمان با بازدید رئیس‌جمهور از وزارت نفت اقدام به خودسوزی در مقابل این وزارتخانه کرده بود بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دوشنبه هفته گذشته و همزمان با بادید رئیس جمهور از وزارت نفت، یکی از کارکنان صنعت نفت اقدام به خودسوزی در مقابل این وزارتخانه کرد که بلافاصله به بیمارستان نفت منتقل شد.

گزارش‌های تایید شده حاکی از آن است که فرد یاد شده که یکی از کارمندان صنعت نفت در جنوب کشور بوده است بر اثر شدن جراحات وارده در بیمارستان درگذشته است.

بر اساس این گزارش، ظاهرا دلیل خوسوزی این فرد مشکل مسکن و بی‌توجهی مسئولان به مشکل وی عنوان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جاش وسط جهنمه .
برای چی بی شعور بیچاره فوت کرده.آخه کی پشت سر متوفی اینطوری حرف میزنه.واقعا شما اصلاح طلبها چقدر از خودتون ممنون هستید و بی ادب وپرمدعا.حالا دلم میخواست این کار در زمان احمدی نژاد اتفاق افتاده بود.بعضی وقتها میگم که این حکومتیها حق دارند با شما اینطوری رفتار میکنند.خودتون آدم نیستید.ببین چطوری براحتی متوفی را توهین میکنید؟چه خبره تو دولت روحانی اینکار را کرده.شما هم مثل اربابتون آمریکا دوگانه هستید
مستور
مگه تو خدايي كه حكم ميكني
....
رضا حسنپور
روحانی استعفا استعفا.
زمان امویان و عباسیان بدترین ها بر شیعه وارد شد اما شیعه خودسوزی نکرد برفرض که الان شرایط خیلی بده ربطی هم به روحانی نداره خداوکیلی 6 ماهه اومده درسته که قبولش ندارم اما به اون مربوط نیست به خود این آدم مربوطه که خدا ازش بگذره
نیماراسخ
خدا نکند که کارد به استخوان برسد آن وقت دیگر عقل کل هم که باشد زایل می گردد.شما که از دل آن آدم و شرایط بسیار سختش خبر نداشته اید پس لعن و نفرین نکنید.
هاشم
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی به این میگن تدبیر .نمیتونی زندگی کنی بمیر . درود بر تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
كارمندهاي وزارت نفت كه وضعشون خوبه اگه مثل ما شركتي ها كه نه امنيت شغلي و نه حقوق درست و درمون داريم مي بود چه كار ميكرد؟