سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

افزایش ذخیره بنزین نوروزی

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 344704
ذخیره بنزین نوروز ٩٣، با ٧٠٠ میلیون لیتر افزایش نسبت به سال گذشته به یک میلیاردو ٧٥٠ میلیون لیتر رسید.
به گزارش جهان، برنا به نقل از شانا نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در گفت با بیان این مطلب افزود: مردم نگران سفرهای نوروزی و تابستانی نباشند، ذخیره بنزین برای سال ٩٣ مطلوب است.

عباس کاظمی با بیان اینکه این شرکت علاوه بر تولید داخلی به واردات بنزین با کیفیت از خارج از کشور نیز مبادرت کرده است، گفت: این امر به منظور افزایش ذخیره بنزین برای سفرهای نوروزی و تابستانی مردم از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی انجام شده است.

وی پیش از این گفته بود: حدود ٦٠ میلیون لیتر بنزین در ٩ پالایشگاه کشور تولید می شود و ٨ میلیون لیتر نیز از تولید پتروشیمی ها و از طریق واردات به کشور تامین می شود.

همچنین مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور نیز چندی پیش از ذخیره سازی مطلوب بنزین برای نوروز ٩٣ خبر داده و گفته بود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، بنزین مورد نیاز مسافران نوروزی تامین و همچون سالهای گذشته در جایگاههای سراسر کشور عرضه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *