شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

استقبال افخم از تشکیل دولت جدید لبنان

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 344395
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از تشکیل دولت جدید در لبنان استقبال نمود و تصریح کرد که این اقدام حاصل همدلی و تفاهم همه طوائف و گروههای لبنانی است.
به گزارش  جهان به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه؛ مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از تشکیل دولت جدید در لبنان استقبال نمود و تصریح کرد: این اقدام حاصل همدلی و تفاهم همه طوائف و گروههای لبنانی است.

مرضیه افخم این موفقیت را به مردم مقاوم ومسئولین لبنانی تبریک گفت و بر استمرار حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت این کشور تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری نمود: تشکیل دولت جدید موجب نزدیکی بیش از پیش طوائف و گروههای سیاسی به یکدیگر و زمینه بهتری را برای توسعه و بالندگی لبنان فراهم آورد.

دولت جدید لبنان و ترکیب وزاری آن پس از ۱۰ ماه تلاش و رایزنی مقامات و گروه‌های سیاسی مختلف این کشور روز گذشته نهایی شد و موافقت جناح‌های عمده سیاسی این کشور را کسب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *