يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱۴

وزیرخبرنگاران‌رامتهم‌کرد/شرط‌گذاری برای همکاری با رسانه‌ها

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 343462
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران باعث می‌شوند نشست‌ها به سمت محافظه‌کاری پیش برود و دوستان نتوانند حرف‌های خود را بزنند و بیشتر به سمت بحث‌های نمایشی پیش می‌روند
وزیرخبرنگاران‌رامتهم‌کرد/شرط‌گذاری برای همکاری با رسانه‌ها
به گزارش جهان به نقل از فارس، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در رابطه با ارتباط خود با رسانه‌ها گفت: هر زمانی که احساس کنم عملکرد من نیاز به خبررسانی دارد حتما با رسانه‌ها همکاری خواهم کرد.

فرجی دانا اضافه کرد: فعالیت‌ها و عملکردی باید در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار گیرد که ارزش خبری دارد و نمایشی نباشد.

وی در رابطه با عدم حضور خبرنگاران در نشست‌های وزارت علوم افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران باعث می‌شوند نشست‌ها به سمت محافظه‌کاری پیش برود و دوستان نتوانند حرف‌های خود را بزنند و بیشتر به سمت بحث‌های نمایشی پیش می‌روند به خاطر همین است که این نشست‌ها را بدون خبرنگاران برگزار می‌کنیم.

فرجی‌دانا در رابطه با بودجه وزارت علوم تصریح کرد: مطمئنا با توجه به دیونی که آموزش عالی دارد و بیشتر این دیون به شخص است از بودجه اختصاص گرفته راضی نیستم.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در رابطه با ادغام دانشگاه شهید بهشتی و عباس‌پور همه گزینه‌ها روی میز است و در حال بررسی است تا بتوانیم با یک کار کارشناسی درست تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه ما پرداختن به کیفیت در وزارتخانه است.

وی در خاتمه در بحث رشته دکتری افزود: در این رابطه باید نسبت به نیازهای جامعه تصمیم گرفت و باید افزایش را متوازن با این موضوع انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عمار
پس شرطش کو؟!!!
Iran, Islamic Republic of
"رسانه‌ها و خبرنگاران باعث می‌شوند نشست‌ها به سمت محافظه‌کاری پیش برود و دوستان نتوانند حرف‌های خود را بزنند و بیشتر به سمت بحث‌های نمایشی پیش می‌روند به خاطر همین است که این نشست‌ها را بدون خبرنگاران برگزار می‌کنیم."
نخیر جناب وزیر شاید می خواهید در نشست هایتان صحبت هایی و طرح ریزی هایی بکنید که ترس دارید با آشکار شدن آن ها مردم به سراغتان بیایند
روحاني
Iran, Islamic Republic of
واقعاً آزادي بيان وانديشه يعني همين...
اقای فرجی پس گزینه های شمام روی میزه؟ ما هم در 22 بهمن عرض کردیم مشتاق گزینه های روی میز شما هستیم
حسن
United States
چه از عبارت "همه گزینه ها روی میز است" خوششون اومده
دم وزیر گرم رییس دانشگاه مارو عوض کرد این بچه بسیجی ها دارن از حرص خوردن میمیرن
اون وقت اگه قرار باشه هر وقت شما احساس ا نياز كردي، خبرنگاران بيان سراغتون و شما هم هيچ وقت احساس نياز نكردي، قضيه چي ميشه؟!
یه نفر هم که حرف درست می زنه، شما جنجال راه بندازید.....
سید هاشم نجفی
این گزینه روی میزش خیلی با حاله مشل شرمن
United States
وزیری که رفیق جون جونیه توفیقیه درسته؟؟؟
افشار
من به عنوان یک خبرنگار صحبت های شما را تایید میکنم ولی متأسفانه راه حلی نیست
toosi
به خبرنگارا چه که دوستان شما ریاکارند ودر جلسات خصوصی یه حرف میزنند ومقابل خبر نگارا یه حرف دیگه !خودتون رو اصلاح کنید اقا
حرفهای محافظه کارانه؟؟
آهان، منظور مباحث خاص مورد نظر جناب توفیقی هست دیگه؟
دانشجو
با این انتصاب های شجاعانه ومتهورانه!!!! آقای وزیروبکارگیری فتنه گران ومدافعین فتنه 88
درپست های کلیدی وزارت علوم،هرکی جای وزیربود نمی خواست اطلاع رسانی کند تامردم بفهمند دروزارت خانه ای که با آینده فرزندان وکشور ارتباط مستقیم دارد .
بنظز حقیر با تعمقی اندک می توان دریافت معرفی وزرای پیشنهادی قبلی به مجلس تنها نقشه ای بود که آقای فرجی دانا به وزارت منصوب شود ونقشه های تدبیرگرایانه وامیدوارانه!!دروزارت علوم را به سرانجام رساند
خدابخیر کند.