پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

هشدار اساتید بسیجی به وزیر علوم

فتنه‌گرانی که به دلیل رأفت اسلامی مجازات نشدند اکنون با تشویق و مدال ارتقا می‌یابند
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 326153
بسیج اساتید کشور در نامه‌ای خطاب به فرجی‌دانا اعلام کرد اگر نظام به خاطر رأفت اسلامی فتنه‌گران ۸۸ را به محکمه نسپرد، آیا اکنون باید از سوی وزیر علوم جمهوری اسلامی تشویق شده و مدال ارتقا دریافت دارند؟ دانشگاهیان اجازه ایجاد تشنج در دانشگاه‌ها را نخواهند داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متن نامه سازمان بسیج اساتیدکشور به فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در اعتراض به انتصابات اخیر وی در این وزارتخانه صورت گرفت، منتشر شد.

روگرفتی از این نامه برای حسن روحانی رئیس جمهور، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز ارسال شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس متن کامل نامه این سازمان به فرجی دانا وزیر علوم به شرح ذیل است:

"جناب آقای دکترفرجی دانا

وزیر محترم علوم،تحقیقات و فناوری

سلام‌علیکم

با صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص) و با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان و اصحاب با وفایش

- این را همه بدانیم، هر چیزی که مایه عزت کشور و عزت ملت و ایستادگی ملت و استقامت ملت است، بدون شک آماجی از آماج‌های دشمن است. احساس دینی، احساس انقلابی، استقلال طلبی و هرچه که در این زمینه هست از جمله با این بیانی که عرضه شد، دانشگاه آماج دشمن است. در دانشگاه چه کار می خواهند بکنند؟ دشمن علی القاعده دوتا کار را برای دانشگاه ها برنامه ریزی می کند ؛ یکی علم زدایی، یکی دین زدایی (مقام معظم رهبری- ۲/۶/۹۰)

آقای دکتر فرجی دانا، شما خوب می‌دانید که علاوه بر اینکه عمل مخلصانه در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی که به وسیله نائب برحق امام زمان(ع) مدیریت و هدایت می‌گردد، رستگاری دنیا و آخرت را در پی دارد، عمل به قول و قرار نیز امری است که همه ادیان الهی و به ویژه اسلام عزیز بر آن تأکید دارد. در جلسه چهارشنبه (۱/۸/۹۲) یعنی چهار روز قبل از رأی اعتماد مجلس به جنابعالی و در حضور چند نفر از نمایندگان محترم مجلس، حمایت نیروهای ارزشی و نمایندگان محترم مجلس از جنابعالی به پی گیری دو مطالبه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دانشگاه ها یعنی حفظ آرامش کنونی و پیگیری خط پیشرفت علمی که محصول دهه اخیر و با مدیریت نیروهای ارزشی و هدایت مستقیم معظم اله حاصل شده است، مشروط گردید و جنابعالی نیز فرمودید آقای دکتر روحانی، رئیس جمهور محترم، نیز سه بار به من تأکید داشتند که اول وظیفه شما در دانشگاه حفظ آرامش است.

با انتصابات اخیر جنابعالی برای همه علاقمندان به پیشرفت علمی کشور و نیروهای ارزشی و انقلابی این سؤال پیش آمده که آیا با بازگرداندن کسانی که در فتنه ۸۸ قانون را زیر پا گذاشتند و کشور را حدود هشت ماه درگیر کردند و هماهنگ با خواسته های دشمنان نظام برای از بین بردن میراث امام (رضوان الله تعالی علیه) از هر کوششی دریغ نکردند تا اینکه ملت بزرگ ایران با هدایت و مدیریت مقتدای خویش آنها را عقب زدند، آرامش و پیشرفت علمی میسر خواهد بود؟ اگر نظام به خاطر رأفت اسلامی آنها را به محکمه نسپرد، آیا اکنون باید از سوی وزیر علوم جمهوری اسلامی تشویق شده و مدال ارتقاء دریافت دارند؟ شما خوب می­دانید که اقدام به چنین رفتاری در یکی از کشورهای غربی که کعبه آمال غربگرایان ایرانی بشمار می­روند با شدت و حدت با مرتکبان آن برخورد می گردید.

چگونه می‌توان سرنوشت مهمترین مرکز راهبردی کشور در زمینه پژوهش و کادرسازی را به کسانی سپرد که برای به قدرت رسیدن (خوشبینانه ترین فرض) حاضر شدند تمام مرزهای قانونی و اخلاقی را در فتنه ۸۸ بشکنند؟ چه تضمینی وجود دارد که اینها پروژه های محرمانه تحقیقاتی نظام را به بیگانه نفروشند و چه تضمینی وجود دارد که اینها نخبگان دانشگاهی را شناسایی و آنها را برای خدمت به غربی ها دلالت به رفتن به آن طرف آب نکنند تا بعداً بهانه ای نیز برای بعضی پیدا شود و مدام مرثیه فرار نخبگان سر دهند.

جناب دکتر فرجی دانا مگر بعضی کسانی که ازسوی جنابعالی ارتقاء مقام یافتند، دانشگاه تحت مدیریتشان در دوره اصلاحات به پاتوق اعضای احزاب منحله مجاهدین و مشارکت برای توطئه علیه ماهیت دینی نظام در نیامده بود که پس از شکست کودتای ۸۸ عده زیادی از آنها به دامن دشمن خزیدند، حتما از برنامه های دیگر جنابعالی و دوستانتان برگرداندن این آقایان البته با سلام وصلوات و شاید هم با سوت وکف است و حتماَ آن را در قالب اعتدال طلبی تفسیر خواهید نمود.

جناب وزیر واقعاَ کسانی که در زمان اشغال افغانستان و عراق که دشمن برای ارعاب ایران اسلامی و تسلیم آن به منطقه آمده بود، در کسوت نمایندگی مجلس و یا مدیر و استاد دانشگاه و یا فعال سیاسی، پروژه جنگ نرم دشمن را در تکمیل فشار آمریکای جنایتکار، در داخل کشور و با الهام گرفتن از رهیافت «جین شارپی» ،«هانتینگتونی» و یا «اندولسی» برای تسلیم این کشور رقم زدند، نامه لزوم سرکشیدن جام زهر دوم نوشتند و امضاء کردند، مجلس ششم را به تحصن کشاندند، لیست استعفاء استانداران و وزرا و معاونین وزرا جمع کردند و در پشت تریبون مجلس اعلام کردند که آماده اند زیاده خواهی های آمریکای جنایتکار را لباس قانونی بپوشانند، آن زمان که دیگر دولت نهم و دهم نبود که بعضی بگویند ما با قیافه رئیس جمهور مشکل داریم. اتفاقاً رئیس جمهور وقت هم خوش قیافه بود وهم خوش تیپ و هم به خودش خوب می رسید.

آقای دکتر چه تضمینی وجود دارد که بار دیگر در اثر نفوذ برنامه های جنگ نرم دشمن اگر بعضی دانشگاه­ ها با مشکل روبرو شد، این آقایان زیر پای جنابعالی را خالی نکنند حتی اگر جنابعالی در خط و مشی سیاسی با آنها هم عقیده نباشید که البته انتصابات اخیر جنابعالی ظن و گمان زیادی در وجود این همنوائی ایجاد کرده و علی الظاهر قول و قرارهای جنابعالی مصرف موقت و آن نیز تا زمان اخذ رأی از مجلس داشت.

آقای دکتر شما حتما می دانید که آمریکای جنایتکار پس از لشکرکشی به منطقه برای شناسایی قدرت جهانی­ اش و شناسایی قدرت منطقه ای رژیم صهیونیستی، به فضل الهی و شجاعت و مدیریت نیروهای انقلاب اسلامی تحت رهبری خلف صالح امام بزرگترین شکست تاریخ سیاست خارجی خود را از جمهوری اسلامی درمیدان عراق دریافت نمود و این شکست ها در لبنان و فلسطین تکرار شد و اینک در میدان سوریه نیز سیلی بزرگ دیگری بر آمریکا و هم پیمانانش در حال نواختن است و در دیگر عرصه ها وبه ویژه در عرصه علمی و دستیابی ایران اسلامی به دانش هسته ای، فضایی، سلول های بنیادی، پیشرفت های مستحکم دفاعی و امنیتی و بسیاری دیگر نیز سیلی های بزرگی خورده است.

دشمن خوب می داند که راه نجات از این بی آبرویی جهانی و فروپاشی امپراطوری اش تنها و تنها درگیر کردن ایران اسلامی در درون است و به اشتباه همراه با دنباله های داخلی خودش چنین می اندیشد که محل شروع این درگیری باید دانشگاه ها باشد و متأسفیم که جنابعالی بر خلاف همه وعده‌های که دادید در دامی قرار گرفتید که شکست خوردگان فتنه ۸۸ طراحی کرده‌اند.

در عین حال همه باید بدانند که اقتدار پولادین و مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهبری ولی امر مسلمین و حضور بیش از سی هزار نفر استاد بسیجی و خیل عظیم دانشجویان و کارمندان ارزشی و بسیجی در دانشگاه ها اجازه ایجاد تشنج در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را نخواهند داد و البته حتما نمایندگان ولایتمدار و آگاه و هیئت رئیسه ارزشی و مدیر مجلس شورای اسلامی در جلوگیری از خیمه زدن نیروهای غرب گرا و فعال فتنه ۸۸ و اعضای احزاب منحله و غیرقانونی در ستاد وزارت علوم و پست های مدیریتی دانشگاه ها از بوق ها و شانتاژهای رسانه های آلوده به دلارهای آمریکایی واهمه ای به خود راه نخواهند داد و به وظایف شرعی و قانونی خود عمل خواهند کرد.

والسلام علی من تبع الهدی"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
با سلام

انتصاب فتنه گر دانشگاهی سال 88 با عناوین آقای پروفسور و استاد برتر که در باند سیاسی شان داده شده است به عنوان سرپرست یکی از دانشگاهها دنباله انتصابات وزارت علوم است شورای انقلاب فرهنگی بهوش باشد.
متن بسیار جالب و کوبنده‌ای بود. ولی آقای فرجی دانا هیچوقت هم کیشان خود را بر زمین نمی زند و کسانی را که علیه فتنه گران در 9 دی شرکت کردند دعوت نمی کند. آقای فرجی دانا دقیقاٌ کسانی که علیه نظام در فتنه 88 شرکت کردند را در اطراف خود می گنجاند این یعنی اینکه حالا دوره شما تمام شده و مملکت بدست ما است یعنی دهن کجی و یعنی ....