شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

برنامه سازمان ليگ خودزني است!

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 343155
سرپرست تيم فوتبال استقلال برنامه‌اي که سازمان ليگ براي هفته‌هاي پاياني مسابقات ليگ برتر اعلام کرده است را خودزني دانست.
به گزارش جهان، ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با تسنيم درباره برنامه ۳ هفته پاياني مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور اظهار داشت: به احتمال زياد در نوشتن اين برنامه اشتباه تايپي پيش آمده است! چطور مي‌شود سيزدهم فروردين ۹۳ در ليگ قهرمانان آسيا بازي کنيم و ۳ روز ديگر در ليگ برتر به ميدان برويم؟

وي با بيان اينکه «با اين نوع برنامه‌ريزي در حال خودزني هستيم»، افزود: طبق قانون فوتبال ايران هر تيمي بايد ۷۲ ساعت پس از انجام هر بازي با رقيبانش ديدار کند اما با برنامه اعلام شده چنين چيزي امکان‌پذير نيست. قطعاً به اين برنامه اعتراض خواهيم کرد و با مراجعه به سازمان ليگ درصدد اصلاح برنامه ديدارهاي ليگ برخواهيم آمد.

سرپرست استقلال با اشاره به پيروزي ۲ بر صفر اين تيم مقابل سايپا خاطرنشان کرد: بازيکنان استقلال روز گذشته سر حال بودند و خودباوري لازم براي پيروزي در اين ديدار را داشتند. آنها به خوبي جاي بازيکناني که از استقلال جدا شده‌اند را پُر کردند. همچنين صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي و علي فتح‌الله‌زاده روي بازيکنان تاثير گذاشت.

ماجدي با اشاره به ۴ ديدار باقي‌مانده استقلال در ليگ برتر عنوان کرد: براي رسيدن به قهرماني بايد از ۴ خوان ديگر بگذريم. اين ۴ ديدار را بايد به مانند جام حذفي بدانيم که هر بازي براي ما حکم فينال را خواهد داشت.
وي در مورد ۱۰۰ گله شدن آرش برهاني با پيراهن استقلال تصريح کرد: برهاني يکي از بازيکنان خوب استقلال است که به لحاظ فني جزو بهترين بازيکنان استقلال محسوب مي‌شود. پاي برهاني در ديدارهاي گذشته به گلزني باز نشده بود اما خوشبختانه در ديدار با سايپا گل زد و قطعاً با اين گل روحيه او افزايش مي‌يابد. بدون شک افزايش روحيه برهاني مي‌تواند هم به سود خودش باشد و هم استقلال.
سرپرست استقلال در خصوص شايعه درگيري سياوش اکبرپور در بيمارستان پارسيان و مجروح کردن يک نفر توسط او گفت: کسي که نام سياوش اکبرپور را مطرح کرده بايد بداند هر صحبتي عواقب حقوقي دارد. اگر مشکلي پيش آمده بود، اکبرپور ما و مديرعامل استقلال را در جريان مي‌گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *