سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
شیخ نعیم قاسم:

جنگ حزب‌الله در سوریه دفاع از مقاومت‌است

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 343012
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با دفاع از عملیات نظامی این حزب در سوریه تاکید کرد: دلیل حمایت نظامی ما از سوریه از بین بردن تلاش‌هایی است که قصد دارند سوریه را همپیمان اسرائیل کرده و آن را به عنصری علیه مقاومت بدل کنند.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این مطلب گفت: حزب الله در ابتدا وارد درگیری‌های سوریه نشد اما پس از یک سال و هشت ماه بر خود واجب دید که به حمایت از ستون مقاومت (سوریه) برخیزد. ستونی که مسیر امداد رسانی به نیروهای مقاومت در لبنان و دیگر مناطق نیز هست.

وی با ابراز شگفتی از حمایت‌های برخی طرف‌های داخلی از تروریست‌های سوری، از جناح ۱۴ مارس خواست تا از حمایت تکفیری‌ها بپرهیزد و شرایط مساعدی جهت انجام عملیات برای آنها فراهم نکنند چرا که با این کار لبنان را بیش از پیش وارد بازی‌های خطرناک و نادرست کرده و به منافع اسرائیل خدمت می‌کنند.

نعیم قاسم ادامه داد: تروریست‌های انتحاری در مقابل مقاومت و ارتش لبنان ایستاده‌اند چرا که مقاومت به سدی در مقابل اقدامات آنها تبدیل شده است.

معاون دبیر کل حزب الله افزود: جنگی که تکفیری‌ها و انتحاری‌ها آغاز کرده‌اند نیازمند قربانی دادن و جان‌فشانی است و حزب الله با تمام توان برای کاهش تاثیرات و مصائب این جنگ تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه حزب الله هیچگاه مواضع سیاسی خود را تغییر نمی‌دهد، افزود: ما به مبارزه با اسرائیل و مزدوران این رژیم و دفاع از مقاومت در سوریه ادامه خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *