جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نعیم قاسم:برخی نگرانند نتوانند رای بدهند

يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 609592
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان پس از اینکه رای خود را در حوزه زقاق البلاط بیروت به صندوق انداخت، گفت: این فرصت مهمی برای همه لبنانی هاست که طبق قانون نسبی انتخاب کنند.
نعیم قاسم:برخی نگرانند نتوانند رای بدهند
به گزارش جهان نيوز، معاون دبیر کل حزب الله لبنان پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، گفت: برخی نگرانند که نتوانند رای بدهند و ما با وزیر کشور در این باره رایزنی می‌کنیم.

به گزارش المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان پس از اینکه رای خود را در حوزه زقاق البلاط بیروت به صندوق انداخت، گفت: این فرصت مهمی برای همه لبنانی هاست که طبق قانون نسبی انتخاب کنند.

وی افزود: حماسه‌ای بزرگ و اقبال مهمی است، اما شیوه رای گیری وقت بیشتری از زمان معمول طلب می‌کند و برخی نگرانند که نتوانند رای بدهند. ما با وزیر کشور برای تمدید زمان رای گیری تا فرصت به همه کسانی که قصد رای دادن دارند، داده شود، رایزنی می‌کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: از طریق اتاق مرکزی روند انتخابات را دنبال می‌کنیم. حماسه انتخابات با قانون نسبی بیشتر است.

وی در جواب پرسشی گفت: بر اساس نقشه لبنان بیروت عربی است و نمی‌دانیم منظور وزیر کشور از بیروت فارسی چیست.

نعیم قاسم گفت: انشاءالله عدم تغییر صورت بیروت محقق خواهد شد، زیرا رای‌ها متعلق به ساکنان بیروت است و مردم خواهند دید که به چه افرادی رای داده اند و چه کسانی نمایندگان بیروت می‌شوند. نمایندگی متنوع است، اما ممانعت حزب الله مقدور نیست، زیرا مردم به حساب می‌آیند نه یاوه گویی‌های رسانه ای.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *