دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پارسامهر: از رکوردم راضی نبودم

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 342792
ملی‌پوش کامپوند بانوان ایران می‌گوید از رکوردی که در مسابقات انتخابی تیم ملی زده راضی نبوده است.
به گزارش جهان، مهتاب پارسامهر در گفت‌وگو با فارس، درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: هوا در این روز واقعاً سرد بود و فکر می‌کنم در نتیجه تاثیر گذاشت. از رکوردی که زدم اصلا راضی نبودم، چرا که زمانی نبود تا تمرین کنم.

وی درباره حضور سرمربی کره‌ای در ایران، اظهار داشت: از شنبه تمرینات به طور جدی آغاز شده، اما در مجموع فکر می‌کنم زمانی که در ایران وقت گذاشته، خوب بوده است.

ملی‌پوش کامپوند ایران با بیان اینکه قرار است در طول هفته مسابقه انتخابی هم با حضور ملی‌پوشان حاضر در اردو برگزار شود، عنوان کرد: مسابقات مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفته شده، بودجه لازم فراهم شود برای شرکت در مسابقات مختلف اعزام هم خواهیم داشت.

به گزارش فارس، با برگزاری اردوی انتخابی، ۴ ورزشکار در ریکرو و ۴ ورزشکار در کامپوند معرفی خواهند شد. در حال حاضر ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و ۱۶ کماندار در بخش مردان در اردوی تیم ملی هستند که زیر نظر کردی فعالیت می‌کنند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۱۱۹۰۰۱۱۶۴#sthash.xnZtjLbV.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *