جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خواهران کوچک در فینال اسکی آزادسوچی

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 342906
بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی در اتفاقی جالب شاهد رقابت سه خواهر و قهرمانی یکی از آنها در فینال رقابت های اسکی آزاد زنان بود.
به گزارش جهان به نقل از فرانسه، خواهران دافور لاپوینته از کانادا با این کار در تاریخ بازی های المپیک زمستانی ثبت شدند.

پس از پایان فینال اسکی آزاد زنان جاستین ۱۹ ساله و کوچکترین خواهر به عنوان نخست و مدال طلا دست یافت در حالیکه چلو ۲۲ ساله دوم شد و خواهر بزرگتر که ۲۴ ساله است در مکان دوازدهم ایستاد.

جاستین بعد از قهرمانی گفت: خواهرانم همیشه بهترین دوستانم بوده اند و ما با هم هیچ رقابتی را احساس نمی کنیم.

ماکسیم خواهر بزرگتر هم که از دیدن موفقیت خواهران کوچکترش به وجد آمده بود در حالیکه از خوشحالی گریه می کرد، گفت: اشک های من به خاطر ناراحتی نیست. همه ما دخترها احساساتی هستم. حالا می توانم با غرور به خانه برگردم.

جاستین در مورد ماکسیم که هنگام توزیع مدال ها سعی می کرد از آنها فاصله بگیرد، ادامه داد: ماکسیم خواهر بزرگتر و همیشه راهنمای ما بوده است ولی اکنون همه ما با هم یکسانیم، از هم حمایت می کنیم و به کمک یکدیگر می شتابیم.

اما چلو که چهار سال پیش نیز در بازی های ونکوور شرکت کرده بود، احساس ایستادن بر روی سکو در کنار خواهر کوچکترش را ویژه توصیف کرد و گفت: این اتفاق قبلا هم در جام جهانی افتاده بود اما این بار المپیک است و فرق می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *