شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

پرسپولیسی‌ها دیگر اعتصاب نمی‌کنند

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 342435
محمد پنجعلی گفت: پروین امروز به تمرین آمد و روراست به بچه‌ها گفت که وزارت ورزش کمکی به پرسپولیس نکرده و خودش نیز در کنار بازیکنان خواهد بود و هر تصمیمی بگیرند با آنهاست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد پنجعلی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص تمرین کردن بازیکنان این تیم پس از ۳ روز اعتصاب گفت: مشکلات تیم هنوز حل نشده اما بچه‌‌ها تصمیم گرفتند به خاطر هواداران با قدرت کارشان را ادامه دهند و به سوی قهرمانی بروند.

وی درباره حضور علی پروین در تمرین امروز پرسپولیس افزود: آقای پروین امروز به تمرین آمد و روراست به بچه‌ها گفت که وزارت ورزش کمکی به پرسپولیس نکرده و ایشان گفت من هم در کنار شما بازیکنان هستم و هر تصمیمی بگیرید با شما خواهم بود. با این همه بچه‌ها متقاعد شدند که با قدرت به کار تیم ادامه دهند و نگرانی مردم را برطرف سازند تا هواداران فکر نکنند که بازیکنان به خاطر پول تمرین نمی‌کنند. این اتفاق افتاد تا مردم متوجه شوند که بازیکنان ما میلیاردی پول نمی‌گیرند و این موضوع صحت ندارد، خیلی از بازیکنان ۳۰ یا ۴۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و بعضی دیگر هنوز از باشگاه دریافتی نداشته‌اند. با این همه بازیکنان گفته‌اند که دیگر درباره پول حرف نمی‌زنند و با قدرت برای قهرمانی حرکت خواهیم کرد.

پنجعلی درباره اینکه احتمال دارد بازیکنان پرسپولیس باز هم اعتصاب کنند، افزود: احتمال ندارد دیگر این اتفاق بیفتد. البته بچه‌ها احتمال دارد بعد از بازی‌ها دیگر دست‌شان به پول نرسد چرا که الان که در کوران لیگ هستند کسی حال‌شان را نمی‌پرسد. از زمانی که آقای رویانیان از پرسپولیس رفته کسی سر تمرین پرسپولیس نیامد تا اینکه امروز آقای پروین به تمرین آمد و گفت که قصد داشته با پول به تمرین بیاید که البته امروز او هم گفت از پول خبری نیست.

وی در پایان در خصوص انتقاداتی که علی دایی در چند روز گذشته از علی پروین کرده و واکنش پروین چه بود، افزود: تمام این حرف‌ها ورزشی است و علی دایی فقط به خاطر پرسپولیس این حرف‌ها را زده است علی دایی هم شاگرد پروین بوده و بهتر است بگویم همه ما شاگرد علی پروین بوده‌ایم اما باید قبول کنیم که هیچ‌کس به تنهایی نمی‌تواند باشگاه را اداره کند. همه تیم‌ها حاشیه دارند اما حاشیه‌های ما متأسفانه کمی بیشتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *