پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش رویانیان به اظهارات اخیر پروین

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 342449
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از رئیس هیئت مدیره این باشگاه خواهان برگزاری نشست فوق‌العاده هیئت مدیره شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در پی گفت‌وگوی اخیر علی پروین که طی آن بدهی باشگاه پرسپولیس را بیش از ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرده بود، محمد رویانیان خواهان برگزاری نشست فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شد.

محمد رویانیان در این خصوص اظهار داشت: از رئیس هیئت مدیره باشگاه می‌خواهم هرچه زودتر زمینه برگزاری نشست فوق‌العاده هیئت مدیره را فراهم آورد تا در آن نشست تمام درآمدها، هزینه‌ها، بدهی‌های پرداخت شده در دوران مدیریت بنده و بدهی‌های برجای مانده از دوره مدیریت من مورد بررسی قرار گیرد و به مردم اعلام شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در غیر اینصورت هرچه که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس به عنوان بدهی اعلام شود از سوی بنده مورد تایید قرار نخواهد گرفت. پس از آنکه تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه حضور داشته باشند و اسناد باشگاه به صورت شفاف مورد بررسی قرار گیرند، بدهی‌ها را تایید خواهم کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس همچنین تصریح کرد: از مسئولان باشگاه درخواست کرده ام به هنگام حسابرسی باشگاه نماینده ای از طرف من حضور داشتند تا توضیحات لازم را ارائه کند. من آمادگی این را دارم تا در خصوص بدهی‌ها و درآمدهای باشگاه توضیحات لازم را ارائه کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *