پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

پرسپولیسی‌ها متحد شدند

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 342452
بازیکنان پرسپولیس پس از ۳ روز اعتصاب تمرین کردند و متحد شدند تا فجرسپاسی شیراز را از پیش رو بردارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس پس از ۳ روز اعتصاب و تحریم بازیکنان از ساعت ۱۳:۴۵ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که در این تمرین قاسم دهنوی و امید عالیشاه با بازیکنان تمرین نکردند و پس از جلسه با پروین از درفشی‌فر خارج شدند.

* بازیکنان ابتدا زیرنظر مولایی و کریم باقری به دویدن دور زمین پرداختند و پس از آن ۱۰ دقیقه کارهای کششی انجام دادند تا بدن‌های خود را برای تمرینات تاکتیکی گرم کنند.

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس مانند همیشه زیرنظر بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های سرخپوشان تمرینات اختصاصی خود را دنبال کردند.

* تمرینات تاکتیکی پرسپولیسی‌ها پس از ۳ روز به صورت جدی دنبال شد و بازیکنان متحد شدند که در بازی با فجرسپاسی پیروز شوند.

* در حاشیه تمرین امروز علی دایی قصد صحبت با خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی را داشت که این امر به دلیل سئوال یک خبرنگار میسر نشد. ناراحتی سرمربی پرسپولیس از پرسش آن خبرنگار البته حواشی به دنبال داشته که مهم‌ترین آنها دخالت لیدرها برای دفاع از دایی در غائله‌ای بود که آنها سعی در به وجود آوردنش داشتند! در نهایت با دخالت حمید عباسی، مدیررسانه‌ای پرسپولیس و خروج آن خبرنگار از ورزشگاه درفشی‎فر آرامش به ورزشگاه درفشی فر بازگشت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس روز یک‌شنبه هفته پیش رو در شیراز به مصاف فجرسپاسی خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مولایی!!!!!!!!!!!!!
محروم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟