شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
در تهران رخ داد:

توقیف ۱۵۳ خودرو با جریمه‌های میلیونی

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 342142
با تلاش مأموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ۱۵۳ دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
به جهان به نقل از فارس، در راستای اجرای بند ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته و با تشدید اقدامات کنترلی، ۱۵۳ دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن‌ها در خیابان‌های پایتخت جلوگیری شد.

بر اساس این گزارش، طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، در شبانه روز گذشته علاوه بر اینکه یک فقره تصادف فوتی منجر به کشته شدن یکی از شهروندان شده، ۴۶ مورد تصادف جرحی و ۱۶۹ فقره تصادف خسارتی نیز در نقاط دیگر سطح پایتخت رخ داده است.

علاوه بر کشف دو دستگاه خودرو مسروقه بلاصاحب از سوی ماموران راهور تهران بزرگ با اجرای طرح انضباط ترافیکی و تشدید برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با اجرای این طرح موفق شدند ۸۴۰ دستگاه خودرو و ۳۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راننده‌هایشان مرتکب تخلفاتی چون حرکت خلاف جهت، نداشتن پلاک، به همراه نداشتن گواهینامه، نقص فنی، مخدوش بودن پلاک، سرعت و سبقت غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *