يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ساعي:به هيچ عنوان بافدراسيون همکاري نمي‌کنم

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 342072
شرايط همکاري‌ام با فدراسيون مهيا نيست و قصد ندارم به هيچ عنوان با فدراسيون همکاري کنم.
به گزارش جهان، قهرمان تکواندوي المپيک و جهان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: شرايط براي همکاري‌ام با فدراسيون مهيا نيست و من آدمي نيستم که بخواهم در هر شرايطي کار کنم، آبرويم را از سر راه نياورده‌ام که اين گونه آن را خرج کنم.

وي افزود: در تکواندوي ايران مربي، سرپرست، مدير فني و ورزشکار خوب، زياد داريم و اميدوارم هر کسي که در اين بخش‌ها و در هر بخش تکواندوي ايران فعاليت مي‌کند، موفق باشد.

قهرمان تکواندوي جهان با تاکيد بر اينکه دين خود به تکواندوي ايران را ادا کرده است، گفت: به اندازه توان خودم و حتي بيشتر از آن، هر کاري که مي‌توانستم براي کمک به تکواندو انجام داده‌ام و ديگر قصد همکاري با فدراسيون را ندارم. فکر و ذهنم با تکواندو است و هر جا که باشم و بتوانم، به تکواندو ايران خدمت مي‌کنم.

ساعي ادامه داد: براي تمام دست‌اندرکاران و فعالان تکواندوي ايران آرزوي موفقيت دارم. باز هم مي‌گويم در تکواندوي ايران مربي، سرپرست، ورزشکار، مدير فني و سرمربي خوب، زياد داريم و با رفتن يک نفر تکواندو دچار مشکل نمي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *