يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کرمی:اولین بارنقش جهانی‌ها وارد لیگ برتر شدند

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 337750
رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: استفاده کردن از هوگوهای الکترونیکی در لیگ نقش جهان باعث شد تا امسال بازیکنان به راحتی بتوانند در لیگ برتر مبارزه کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با تصمیم مسئولان سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، مهلت نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر تکواندو از نهم دی ماه آغاز و امروز ۲۵ دی ماه به پایان می‌رسد. در این فرصتی که سازمان لیگ به باشگاه‌ها ارائه کرده بود تعدادی از چهره‌های سرشناس بین تیم‌ها جابه‌جا شده‌اند.

محمد کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد به پایان رسیدن زمان نقل و انتقالات در لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: امروز چهارشنبه آخرین روز از فصل نقل و انتقالات است و تا این لحظه تقریبا نام ۱۲ نفر که در نیم فصل جابه جا شده‌اند در سازمان لیگ ثبت شده است. به عنوان مثال میثم باقری از تیم دانشگاه آزاد به تیم شرکت ملی حفاری، احمد محمدی از تیم استیل البرز به تیم دانشگاه آزاد، محمد کاظمی از تیم دانشگاه آزاد به تیم استیل البرز، افشین ساکت از تیم حفاری به تیم دانشگاه آزاد، فرشاد فروغی از تیم شرکت ملی حفاری به تیم پاس قوامین و حسین کیانی از تیم حفاری به تیم استیل البرز رفته‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمان برگزاری دور برگشت لیگ برتر به تیم‌ها اعلام شده یا خیر، گفت: قرار است هفته اول دور برگشت ۲۹ دی ماه برگزار شود. ما نیز این موضوع را به همه باشگاه ها اعلام کرده‌ایم و آنها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند. با توجه به نقل و انتقالاتی که صورت گرفته، مشخص است که باشگاه‌ها در فرصتی که در تعطیلات لیگ داشته‌اند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده‌ و دست به تغییرات در تیم خود زده‌اند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، در ادامه تاکید کرد: سال‌های گذشته لیگ برتر تکواندو و لیگ نقش جهان از هوگو‌های متفاوت استفاده می‌کردند. لیگ برتری ها از هوگوهای الکترونیکی استفاده می‌کردند و لیگ نقش جهانی‌ها از هوگوهای معمولی بهره می‌بردند. به همین دلیل در فصل نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری نمی‌توانستند از لیگ نقش جهان بازیکن جذب کنند، اما امسال برای اولین بار به دلیل اینکه هر دو لیگ از هوگوهای الکترونیکی استفاده می‌کردند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی از لیگ نقش جهان وارد لیگ برتر شدند که این موضوع باعث رشد تکواندو می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *