دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
تذکر نمایندگان به مسوولان:

حرمت جامعه مدرسین حفظ شود

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 341476
نمایندگان مجلس در جلسه نوبت سوم امروز مجلس شورای اسلامی در تذکرات کتبی خود از رییس‌جمهور خواستند تا حرمت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را حفظ کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این تذکرات که توسط ضرغام صادقی، عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:

- آشتیانی، سالک، حسینی، آقاتهرانی، حسینیان، نبویان، رسایی، ناصری، بزرگواری، طاهری، موسوی، غضنفرآبادی، احمدی، امیری، سلیمی، کیاییان‌نژاد، پژمان‌فر، عبادی، موسوی‌نژاد، سبحانی‌نیا، رجایی و احمدی نمایندگان قم، اصفهان،‌قزوین، تهران، بابل، کهکیلویه، گرگان، مغان، فلاورجان، بم، کنگاور، کهنوج، محلات، ساوجبلاغ، مشهد، نیشابور، دشتستان، گناباد و دیر به رییس جمهور: لزوم حفظ حرمت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توسط مسوولان اجرایی که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

-کوثری و عباسی نمایندگان تهران و گنبد کاووس به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: عدم واگذاری مناسب سبد کالا به برخی از اعضای و اقشار جامعه و نحوه توزیع آن.

-هاشمی نماینده تهران به وزیر کشور: ضعف مدیریت سازمان بحران و برخورد ضعیف در مقابل حوادث و بلایای طبیعی از جمله بارندگی اخیر و بسته شدن معابر اصلی در شمال و شمال غرب کشور و همچنین عدم تعیین شهردار اسلامشهر پس از گذشت سه ماه از مصوبه شورای شهر.

-قاضی‌پور نماینده ارومیه به رییس جمهور، تسریع در اجرای قوانین مصوب مجلس از جمله استخدام ناظرین گندم، استخدام معلمان پیش‌دبستانی و تعیین وضعیت معلمان حق‌التدریسی.

-بیاتیان، طلا، عباسپور، موسوی لارگانی، بذرپاش، دهقانی، محمدی، احمدی، اسدی، نکو، خانمحمدی و حسینی نمایندگان بیجار، تهران،‌بوئین‌زهرا، فلاورجان، تهران، بوشهر، ورزقان، ایلام، کنگاور، مشکین‌شهر، رباط‌کریم، ایلام، داراب، ابهر و قصرشیرین به رییس جمهور: اعتراض شدید به نحوه توزیع سبدکالا.

-رستمیان، صابری نمایندگان دامغان و آزادشهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت عدم پرداخت مطالبات کارگران ذغال‌سنگ.

- نوری نماینده شوش دانیال به وزیر صنعت، معدن و تجارت: توزیع ناعادلانه سبد کالا.

-فتاحی، بشیری، نعمتی، علیپور، فتحی‌پور، بخشایش، عارفی و خجسته نمایندگان شهربابک، پاکدشت، اسدآباد، قائمشهر، کلیبر، اردستان، جیرفت و همدان به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در پرداخت حق التدریس فرهنگیان.

-سلطانی‌صبور به وزیر کار و رفاه اجتماعی: اطلاع‌رسانی به موقع درخصوص سبد کالا و تعیین تکلیف روستاییان و کارگران فصلی برای دریافت سبد کالا.

-ذوالانوار، هاشمی، نجابت، صادقی، قادری، زارع، دوگانی نمایندگان سپیدان، تهران، شیراز، آباده و فسا به وزیر کشور: علت تاخیر ترخیص قطار شهری فسا در گمرک بندرعباس که باعث تضییع حقوق مردم شده است.

-جعفری نماینده خلخال به وزیر نیرو: تسریع در خصوص عملیات اجرایی سد گیوی و به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص عدم تخصیص کالا به گروه‌های کم‌درآمد.

-احمدی نماینده دهلران به وزیر نفت: بلاتکلیفی و سوءمدیریت در پتروشیمی دهلران و تعیین تکلیف و انتخاب سرمایه‌گذار پالایشگاه دهلران و تسریع در عملیات اجرایی خط انتقال گاز دهلران آب‌دانان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *