چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 342744
در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک می گوید و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره می‌کند.
به گزارش جهان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای که به مناسبت ۲۲ بهمن صادر شده تاکید کرد: روزهای پر حماسه بهمن پنجاه و هفت، هیچ‌گاه از یاد ملت غرور آفرین وحماسه دوست ایران نمی رود؛ بویژه لحظات دل‌انگیز ورود امام عظیم الشأن انقلاب (ره) به میهن اسلامی و دهه مبارکه فجر که همواره با یاد شهیدان گلگون کفن انقلاب و عزم پولادین زن و مرد ایرانی برای سرنگونی رژیم منحوس طاغوت همراه بود.

در این بیانیه تاکید شده است: ملت سرافراز ایران فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و مصداق بارز کریمه «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود. به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که دنیای غرب به سرکردگی امریکا و انگلیس تا آخرین لحظات از آن حمایت می‌کردند؟! به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که تا بن دندان مسلّح شده بود و امکانات مالی و تسلیحاتی غرب برخوردار بود؟! آیا جز رهبری مقتدرانه امام عزیز وادامه راه آن امام توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعتقاد زن و مرد ایرانی به وعده نصرت الهی بود؟!

در این بیانیه جامعه مدرسین اظهار کرده است: اکنون که سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند می‌گذرد؛ ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزّتمند، و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است؛ تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده ، هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد؛ آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است.

در این بیانیه تاکید شده است: تمام تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی، بویژه امریکا، در موضوع برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده امریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. از این‌رو در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک می گوید و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره می کند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *