پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲
رییس جمهور در جامعه مدرسین:

دولت جناحی و حزبی عمل نمی کند

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 409757
رییس جمهور در جلسه جامعه مدرسین تاکید کرد: این دولت هدف جناحی ندارد، حزبی عمل نمی‌کند و از همه جناح‌ها در دولت حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از رسا، رییس جمهور روز پنج شنبه هفتم اسفند ماه در جلسه فوق العاده شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

در ابتدای این دیدار آیت الله یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای روحانی، ریاست محترم جمهور را در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین خیر مقدم گفت.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی جامعه مدرسین را یک نهاد با سابقه، تأثیر‌گذار دانست که در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کرده و گفت: جامعه مدرسین همواره در مسیر حمایت از نظام، انقلاب و منافع مردم بوده است.

دکتر روحانی افزود: افتخار می‌کنم که فرزند حوزه هستم و باید بگویم بهترین دوران زندگی من دوران طلبگی و زندگی در حجره بوده است.

رییس قوه مجریه در ادامه به تشریح فعالیت‌های دولت پرداخت و بیان کرد: دولت یازدهم در شرایط سختی بار مسئولیت را پذیرفت و ما از حوزه به ویژه جامعه محترم مدرسین با آن سابقه درخشان و انقلابی انتظار کمک داریم؛ چرا که همه ما هدف واحدی داریم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی یادآورشد: این دولت هدف جناحی ندارد، حزبی عمل نمی‌کند و از همه جناح‌ها در دولت حضور دارند. اهدافی که ما دنبال می‌کنیم؛ همان هدف مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین است.

وی به بخش فرهنگ اشاره کرد و گفت: اقتصاد بدون فرهنگ رشد نمی‌کند. بدون فرهنگ نمی‌توان مسیر تحولات اقتصاد پایدار داشت؛ و ما در این زمینه نیاز به نظرات جامعه محترم مدرسین داریم، به تذکرات کارشناسی فقهی، حقوقی، حدیثی شما احتیاج داریم، این دولت خودش را متعلق به حوزه علمیه می‌داند.

رییس جمهور در ادامه ابراز داشت: دولت در این ۱۸ ماه پیشرفت مناسبی داشته و به مسائل و مشکلات آب کشور، زیر ساخت‌های راه و راه‌آهن و غیره پرداخته و به دنبال رفع این مشکلات است.

در ادامه این دیدار تعدادی از اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بحث و تبادل نظر در موارد مختلف از جمله:(مذاکرات هسته‌ای، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، مبارزه با فساد، جلوی‌گیری از حجم قاچاق کالا، جلوگیری از ورود بی‌رویه لوازم آرایشی به کشور، بدهی‌های معوقه به بانک‌ها‌، فرار مالیاتی، تعامل دولت و حوزه، عدم تغییر در مدیریت کارشناسی میانی دولت پس از به روی کار آمدن دولت جدید، حمایت از دولت، اخلاق مداری در دولت مردان، نشاط اجتماعی، ایمان گرایی و اعتقادات در بین جوانان) پرداختند.

در پایان این جلسه آقای دکتر روحانی از اعضای محترم جامعه مدرسین تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا؟؟
کاظم
اين دولت اصلا عمل نمى کند که بخواهد جناحى باشد. فقط اگر کسى به 24 خرداد اعتقاد نداشته باشد نبايد نفس بکشد!!!