جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
رئیس اطلاعات وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی:

۱۷۰ هزار موشک اسرائیل را نشانه رفته‌اند

۳۰ هزار تروریست در سوریه فعالند
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 340711
«آویو کوحاوی» رئیس اطلاعات وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی امروز با اشاره به توان نیروهای مقاومت گفته است حدود ۱۷۰ هزار موشک و راکت به سوی اسرائیل نشانه رفته است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «آویو کوچاوی» رئیس اطلاعات وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی امروز با اذعان به توان نیروهای مقاومت، گفت: «اکنون حدود ۱۷۰ هزار راکت و موشک به سمت اسرائیل نشانه رفته‌اند، که از همیشه مرگ‌آورتر هستند.»

کوچاوی که در نشست سالیانه اندیشکده موسوم به «مطالعات امنیت ملی اسرائیل» صحبت می‌کرد، در مورد افزایش توان دشمنان اسرائیل هم گفت: «دشمنان ما در حال تجهیز به تسلیحات تازه‌ای هستند که برتری نیروی هوایی و دریایی ما را به چالش می‌کشند.»

به نظر می‌رسد اشاره کوچاوی به دسترسی حزب‌الله لبنان به موشک‌های یاخونت است که گفته می‌شود اخیرا از سوریه وارد لبنان شده است. این موشک‌های مافوق صوت پیشرفته، قادرند ناوهای دشمن را با دقتی بالا هدف قرار دهند.

رئیس اطلاعات وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی در مورد اوضاع سوریه نیز گفت: «اکنون ۳۰ هزار عامل وابسته به القاعده در سوریه فعالیت می‌کنند. سوریه به آهن‌ربای جهادی‌ها بدل شده است.»

وی به برنامه هسته‌ای ایران هم پرداخت و گفت با وجود توافق ژنو، این برنامه همچنان ادامه دارد و هر لحظه ممکن است ایران وارد مرحله گریز شود.

رژیم‌صهیونیستی مدعی است که ایران تلاش می‌کند تا خود را در آستانه گریز و حرکت سریع به سمت غنی‌سازی سطح بالا قرار دهد تا بتواند در مدتی کوتاه به اورانیوم با غنای کافی برای تسلیحات اتمی دست پیدا کند. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی هم دیروز در همین اندیشکده گفته بود که اسرائیل تنها از توافقی حمایت می‌کند که زیرساخت‌های هسته‌ای ایران را به طور کامل برچیند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *