شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مديران سرخابي سر مردم کلاه نگذارند

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 338698
کارشناس فوتبال گفت: دولت بايد در بودجه سرخابي‌ها که از بيت المال است، تجديد نظر کند تا شاهد اين نابه ساماني‌ها نباشيم.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، امير حاج رضايي درخصوص دربي ۷۸ و انتقادات مطرح شده نسبت به اين مسابقه اظهار کرد: اين بازي سمبل مسابقات ليگ محسوب مي شود و استقلال و پرسپوليس نشان داده اند، نمي توانند انتظارات اهالي فوتبال و علاقه مندان به اين رشته را برآورده کنند. اين در شرايطي است که استقلال و پرسپوليس هر دو جزو مدعيان قهرماني محسوب مي شوند اما باز هم به انتظارات پاسخ ندادند. مربيان اين دو تيم بايد تفکرات خود را عوض کنند و اين که بخواهند به هر قيمتي شده رکوردهاي خود را حفظ کنند.

وي ادامه داد: مردم و هواداران از وقت و جيب خود مي زنند و به ورزشگاه مي روند، اما عملا چيزي عايدشان نمي شود. با توجه به اين که در سال منتهي به جام جهاني هستيم، انتظار ديگري از اين دو تيم مي رفت. از اين که فوتبالمان در خواب زمستاني بسر مي برد، به شدت نگران هستم و در حالي که در دنيا همه از تماشاي فوتبال لذت مي برند، اما اين دربي و دربي هاي قبلي عليه فلسفه و ماهيت فوتبال بود. قبل از مسابقه مديران دو باشگاه تندترين صحبت ها را عليه يکديگر انجام دادند و پس از آن سر تمرين تيم هاي مقابل مي روند و آن شوها را به نمايش مي گذارند. در زمين مسابقه هم جز برخوردهاي بدون توپ مثل درگيري آندو و حسيني و يا حرکت صادقيان که نگران کننده است، چيزي نديديم.

حاج رضايي گفت: در زمان قديم پولي نبود و بازيکنان با جان و دل بازي مي کردند. در فوتبال روز دنيا دستمزدهاي بالايي پرداخت مي شود، اما همان دستمزدها بازدهي دارد و چندين برابر سودرساني مي کند. در فوتبال ما اين گونه نيست و بازيکنان با پول مردم ايران سوار ماشين هاي لوکس و گران قيمت مي شوند و باز هم آه و ناله مي کنند. اين که در روز دربي دو ميليارد ميان بازيکنان پرسپوليس تقسيم مي شود، آنها باز هم ابراز نارضايتي مي کنند و بهتر است مديران اين دو باشگاه سر مردم و هواداران کلاه نگذارند! دولت بايد در بودجه سرخابي ها که از بيت المال است، تجديد نظر کند تا شاهد اين نا به ساماني ها نباشيم و اين که بخواهيم فقط هزينه کنيم نتيجه اي ندارد و نخواهد داشت. سيار اقشار مردم را هم بايد ديد که با چه شرايط و سختي زندگي مي کنند و بايد عدالت را هميشه در نظر گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *