جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

درخواست فانی برای عفو معلمان بازداشتی

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 337579
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه برای عفو معلمانی که در بازداشت هستند، گفت:‌ معلم ستاره‌دار نداریم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش درباره اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه برای آزادی برخی معلمان عضو تشکل‌های صنفی فرهنگیان که در بازداشت به سر می‌برند، افزود: تمامی تشکل‌های فرهنگیان دارای مجوز از وزارت کشور مورد احترام آموزش و پرورش هستند و از دید ما به عنوان فرصت‌هایی برای آموزش و پرورش تلقی می‌شوند.

وی بیان کرد: در نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه درخواست کرده‌ام با توجه به مناسبت‌های پیش رو، تعدادی از معلمانی که در بازداشت به سر می‌برند و حکم قضایی دارند مورد عفو قرار گیرند.

وزیرآموزش و پرورش با ابراز امیدواری از اجابت نامه از سوی رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: وزیر اطلاعات قول داده با تشکل‌های شناسنامه‌دار و قانونی فرهنگیان دیداری داشته باشد و هم اکنون در حال هماهنگی و برنامه‌ریزی برای انجام این دیدار هستیم.

فانی عنوان کرد: دیدار وزیر اطلاعات با تشکل‌های فرهنگیان، جلسه مشکل گشایی برای ادامه فعالیت این تشکل‌ها در قالب قانون احزاب باشد.

فانی در پاسخ به این سئوال که آیا در وزارت آموزش و پرورش معلم ستاره دار وجود دارد یا خیر، گفت: همه معلمان ما عزیز هستند و چیزی تحت عنوان معلم ستاره دار نداریم. همه معلمان ما مانند خورشید بوده و روشنی‌بخش جامعه آموزش و پروش کشور هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای فانی اول حقوق عقب افتاده ما که دست خودتان هست بدهید،درخواست از دیگران پیشکش.
آقای فانی ایا می دانید چه رقمی به همکارانت بدهکاری؟
اول خودت حقمان را بده بعد از نهادهای دیگر هم حقوقمان را طلب کن.
لطفا آموزش و پرورش را سیاسی نکنید