دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱۰
۲۶

شما وزیر روحانی هستید یا عنصر عملیاتی کمیته X؟!

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 333231
نماینده مردم خرم‌آباد در خانه ملت گفت: عواقب هر گونه تشنج در آموزش و پرورش بر عهده وزیر است و به وزارت کشور و اطلاعات هشدار می‌دهم در این ارتباط علاج واقعه را قبل از وقوع کنند.
شما وزیر روحانی هستید یا عنصر عملیاتی کمیته X؟!
به گزارش جهان به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی در صحن علنی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش به جای اینکه در حد یک وزیر فرهنگی ظاهر شود. در دو قواره یک کودتاگر ظاهر شد و اعلام کرد که می‌خواهد ظرف ۲ ماه تمام مدیران استانها را تغییر دهد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما ظرف مدت یکماه و دوماه چگونه به این نتیجه رسیدید که بیش از ۳۰ مدیر صلاحیت ندارند و چطور به این نتیجه رسیدید که جانشینان آنها دارای این صلاحیت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد بنا به اطلاع واصله، عناصری از کمیته X معروف دوران اصلاحات در ستاد بعضی از وزارتخانه ‌ها از جمله وزارت آموزش و پرورش رخنه کردند و در حال برنامه ریزی هستند تا عناصر تندرو و تشنج آفرین در آموزش و پرورش بکار گرفته شود و مدارس محل جذب میلیشیا برای اهداف انتخاباتی و سیاسی خود قرار دهند.

آقا محمدی ادامه داد: آقای فانی! جنابعالی وزیر آقای روحانی اعتدال‌گرا هستید یا عنصر عملیاتی کمیته X؟ من به شما اخطار می‌کنم که عواقب هر گونه تشنج و هرگونه درگیری در آموزش و پرورش بر عهده شماست.

وی تصریح کرد: به وزارت اطلاعات و کشور نیز هشدار می دهم که علاج واقعه را قبل از وقوع آن بکنند و جلوی ناآرامی‌ها و تشنج‌آفرینی‌های باند تندرویی که در آموزش و پرورش منزل گرفته‌اند گرفته شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در خانه ملت همچنین در تذکری به رئیس جمهور اظهار داشت: استانهای محرومی چون لرستان در بودجه سال ۹۳ مغفول مانده‌اند و حتی همان بودجه معمول هر سال را نیز ندارند در صورتیکه انتظار داشتیم عنایت ویژه‌ای از سوی شما به معیشت مردم صورت گیرد.

آقامحمدی ادامه داد: الان هم دستور فرمایید که معاونت راهبردی شما نقیصه موجود در بودجه سال ۹۳ را برطرف کند و امید را به استانهای محروم بازگرداند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
وقتی که وزیر بیشنهاد مید هد مدیران حقوق معلمان را باید پرداخت کند همه فهمیدند که روحانی هر که ....بوده وزیر اموزش پرورش کرده ...خدا به افریاد اموزش و پرورش برسد...
فساد بیش ار پیش افزایش میابد!!!
Iran, Islamic Republic of
عوامل فتنه که در سال 88 پیروز نشدند به اسم اعتدال برانداز ی را باهجوم فرهنگی شروع کردهاند
عبدالله
United States
فانی در فتنه 88 رئیس کمیته فرهنگی ستاد انتخابات موسوی بود. حالا چطور معتدل شد. در سال 92 هم رئیس کمیته فرهنگی ستاد قالیباف بود.
پس مشخصه نون به نرخ روز .......
Iran, Islamic Republic of
دولت قبلی کسانی را در راس امور قرار داده که با آنها رسیدن به آرمانهای دولت تدبیر و امید مشکل می شود. ما از دولت و همه اقداماتش حمایت می کنیم
دولت قبلی مسئولان رو اینجوری و با بلدوز و دیکتاتوری ، عزل و نصب نکرد جناب
این سخن نماینده یعنی دعوت به شورش؟؟! قابل توجه وزارت کشور واطلاعات
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه حقوق معلم ها رو از دو ماه پیش 140 تومن یواشکی کم کردن و کسی هم نیست بپگرسه چرا
گفتن نسبت به ساعاتتون بیشتره!!!
این بود تدبیرشون؟؟
چرا راجع به این خبر تهیه نمیکنید؟
عادت آقاي فاني است كه هر جا مي رود از آبدارچي تا بالاتر فر درا عوض مي نمايند اين تازگي ندارد
عبدالله
United States
من سال 76رئیس آموزش و پرورش یکی از شهرستانهای مهم کشور بودم. دوم خرداد شد و فانی هم معاون وزیر آوپ . در جلسه معارفه مدیرکل آوپ استان در دولت اصلاحات به استان آمد . بعداز تودیع و معارفه ، جلسه ای با روسای آوپ استان گذاشت .و از همه خواست که نقطه نظراتشان را هریک به مدت 5 دقیقه بگویند. پس از ان بدون اینکه او حرفی بزند خداحافظی کرد و رفت اما لیست عزلی ها را بدست مدیرکل جدید داد از 40 نفر رئیس آوپ شهرستان های آن استان تقریبا 38نفر عزل شدند. بنده هم یکی از آن معزولین بودم جرمم را عدم درک پیام 2 خرداد اعلام کردند چون من در آم روز به ناطق نوری رای دادم که ای کاش رای نمی دادم. اینهم یک خاطره از دوره اصلاحات.
محمد
خودتان کردید چرا به نجفی رای ندادید شما می دانستید روحانی نمی تواند وزرای فرهنگی اش را از بین اصول گرایان انتخاب کند بالاخره نجفی مدتی راست بوده ولی فانی از اول چب بوده آن هم از نوع تندش حالا هم ستاد های روحانی در استان ها تصمیم می گیرند
چپ و راست نداره!...
United States
با این خبرها جامعه را بیشتر ملتهب می کنید!
اگه پشت ابر باشه احتمالاً فردا معلم امریکایی برا بچه هامون باید درس بدن!!!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای فانی انسان خوب و بزرگواری هستند.
"دستور فرمایید که معاونت راهبردی شما نقیصه موجود در بودجه سال ۹۳ را برطرف کند....
حالا حالا از این دولت میرسد تا به غلطی که کردیم و رای دادیم پشیمان شویم
علی
عزیز من 8سال قبل کجابودی این کارها زمان احمدی نژاد خوب بود الان بد شده چرا اون موقع صداتون درنمیاد خدا جواب تندروها را خودش بدهد
احسان
United States
...... سر اموزش پرورش در اوردند با این تغییرات هم درست نمیشه مگر یک انقلاب فرهنگی تو اموزش وپرورش رابیافته مثلا کلاس ششم گذاشتند معلم نداشتند از معاون و مستخدم مدرسه غیره استفاده کردند برید خدارو شکر با این کمترین تغییرات فانی شاید 20%ترمیم بشه
چرا فراموش کردید آقای روحانی که با داس نیامده با کلید آمده !!!
محسن
عجب کلیدی؟!!!!
فانی وزیر دولت اعتدال نیست وزیر خاتمی و کروبی و میر حسین است چونکه همه هواداران جان به کف آنها را مسولیت می دهدوبه قدرت می رساند
Iran, Islamic Republic of
مامور است و معذور سخت نگیرید .
طاهری
انتصاب یکی از طرفداران سران فتنه در یکی از مناطق شمالی اموزش و پرورش تهران مایه تاسف مدیران ومعلمان شده است
حواستان باشد.ظاهرا دنبال نارضایتی عمومی هستند.